RAM i Acer Extensa 500T Laptop
Fra : Jens Krog Vistisen

Dato : 25-09-01 10:14

Vil gerne have lidt mere ram i gammel Pentium 233 bærbar comp, men er i
tvivl om den kan klare en 128 mb klods.

Det er en Acer Extensa 500T P-233 MHz, benytter SO-DIMM 144 pins SD-RAM,
men manualen omtaler kun op til 64 mb.

Om dette skyldes at 128 mb RAM ikke var på markedet for 3 år siden,
eller om den ganske enkelt ikke kan håndtere 128 mb ved jeg ikke - Er
der nogen der har erfaringer med ovenstående???

Jens

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 25-09-01 16:06

Hej Jens

Maskinen understøtter i alt 128 mb ram - dvs. 2 x 64 mb ram...

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk