Tyndplade
Fra : Søren Hansen

Dato : 25-09-01 10:04

Hvilket program er nummer 1 til tyndpladeudfoldning?
Solid Egde, solid works hvad findes der på markedet ?
Prisen er ikke så vigtig, bare det virker!!

Mvh Søren

Fra : P.C.

Dato : 25-09-01 11:14

Hi.

Søren Hansen skrev i meddelelsen
<3bb04834$0$80817$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hvilket program er nummer 1 til tyndpladeudfoldning?
>Solid Egde, solid works hvad findes der på markedet ?
>Prisen er ikke så vigtig, bare det virker!!
>
>Mvh Søren

Til hvilke objekter ?
P.C.

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 25-09-01 22:28

Hejsa

Jeg har arbejdet en del med AutoPOL og SheetMetal som overbygninger til
AutoDesk-produkter og de har kunnet løse 9 ud af 10 opgaver.

Mvh.
Kasper Pedersen
Tech-Support, Skanderborg
tech-support@besked.com

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 01-10-01 21:52

Hej Søren,

Tyndpladeopgaver kan være meget forskellige. Det kan være en meget specifik
funktionalitet som du kigger efter? Skal du udfolde rumfærger eller
madkasser?
SolidWorks er da absolut et godt bud på det bedste program til
pladeudfoldning i mainstream-klassen.

Og jeg skal jo lige huske at nævne, at du kan finde mere information på
vores hjemmeside: http://www.sdh.dk

Du er velkommen til at deltage på vores "SolidWorks Kørekort" det kunne evt.
give dig et nærmere kendskab til tyndpladeudfoldning i SolidWorks.

Med venlig hilsen
Solid Design House
Jess G. Frandsen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 02-10-01 18:23

Hejsa

Til udfoldning af f.eks. tragte/rør der går fra rund til firkant, oval til
rund, firkant til firkant med runde hjørner osv., har jeg nu altid
fortrukket AutoCAD/Mechanical Desktop med enten AutoPOL eller SPI
Sheetmetal.

Men det kan godt ske, at Solid Works har fået bedre pladeudfoldning i ver.
2001 ?
- Jeg har endnu ikke prøvet den, men det må Jess kunne svare på.

Mvh.
Tech-Support
Kasper Pedersen
(MDT, Inventor & SW bruger)

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 06-10-01 21:44

Det er korrekt Kasper...
Der blev introduceret en lang række nye tyndpladefunktioner i 2001
versionen, som i mange tilfælde giver en kortere vej til målet, end det var
tilfældet i tidligere versioner.

Med venlig hilsen
Solid Design House, http://www.sdh.dk
Jess G. Frandsen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 07-10-01 09:27

Hej igen

Det lyder interessant.
- Vil det sige, at nedenstående udfoldninger kan laves direkte i SW2001.

Fra : Claus Roneklint

Dato : 03-12-01 11:37

Jeg kom lige til at tænke den mulighed, at der måske er nogle af jer skrappe
fyre, som tilbyder pladeudfoldning som en underleverandør opgave ?

Hilsen Robert,

Skrevet denne besked fra Claus computer