Hvilket Kabinet?
Fra : Jesper Andersen

Dato : 25-09-01 09:18

Hej NG...

Jeg er ved at blive træt af mit kabinet larmer.. Så jeg overvejer at købe
nyt.
Jeg har set lidt på Antec SOHO file server. Så er der nogen der har et,
eller ved hvordan støjniveauet er fra det?
Og er Cheiftec Dragon DX-01WD det samme?

Ideer til at dæmpe mit nuværende kabinet er også velkommen

Jesper A-

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 25-09-01 10:27

"Jesper Andersen" <neon@jbr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller ved hvordan støjniveauet er fra det?
> Og er Cheiftec Dragon DX-01WD det samme?
>
> Ideer til at dæmpe mit nuværende kabinet er også velkommen

Det er jo ikke sikkert, at et nyt kabinet løser problemet.
Du kunne istedet begynde, at udskifte de dele som larmer.
Det kunne f.eks. være blæseren i strømforsyning, ekstra kabinietblæsere og
ikke mindst cpu-blæseren.
Strømforsyninger som normalt følger med et kabinet, larmer normalt meget
selvom de bliver solgt som low-noise.

Du kan se mere på: http://www.webconsult.dk/.

Mvh. Jens Beltofte Sørensen