P4 køb
Fra : boble

Dato : 25-09-01 08:29

Hey

Da jeg skal til at købe en P4, kunne jeg godt tænke mig at spørge jer om:

Kan et Aopen HX45 200W kabinet klare denne cpu ?

Kender nogen evt en test af Asus P4B med i845 chipset ?

mvh ijk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-09-01 08:50

boble skrev i news:9opbel$2oft$1@news.cybercity.dk:

> Da jeg skal til at købe en P4, kunne jeg godt tænke mig at spørge jer om:
>
> Kan et Aopen HX45 200W kabinet klare denne cpu ?

Hm, det står som 'P4 Ready', men det kræver en 300W PSU:
http://www.aopen.com/products/housing/hx45.htm

> Kender nogen evt en test af Asus P4B med i845 chipset ?

Jeg ville personligt ikke købe et mobo med 845 chipset:
http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q3/010702/index.html

Test/omtale af P4B og andre i845 baserede boards kan findes her:
http://www.digit-life.com/articles/roundupi845sept2k1/index.html

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net

Fra : Wizeguy

Dato : 25-09-01 20:52

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message

> Jeg ville personligt ikke købe et mobo med 845 chipset:
> http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q3/010702/index.html

Enig! Jeg ville med at købe et Pentium 4 baseret system, undtil der kommer
Socket 478 bundkort med enten Intel 850 chipset (RD-RAM) eller VIA Apollo
P4x266 chipset (DDR- RAM).

----
Mvh
Anders

Fra : boble

Dato : 26-09-01 07:26

Hej igen !

Det kan godt være jeg skal købe et bundkort til RDRAM (det er jo også blevet
billigt, 500 kr for 128 MB).
Men hvilket bundkort der kører socket 478 vil i foreslå ? eller er det
kommet nogle endnu ?

mvh ijk

Fra : boble

Dato : 26-09-01 07:32

Hey igen igen

Jeg kan se at Asus har lavet et der hedder P4T-E, kan dog ikke finde den
under Asus's amerikanske hjemmeside (eller den tyske).

Er det en ny model der ikke er noget info på endnu ?

Jeg søgte under edbpriser under Socket 478, RDRAM og P4 og fik P4T-E 'en

mvh ijk