IBM der ikke vil boote fra diskette
Fra : jens jensen

Dato : 25-09-01 08:06

hej NG
jeg har en IBM 730-p90 der ikke kan finde ud af (eller ogsåer det bare mig
der ikk ekan) at boote fra en diskette.
og jeg kan ikke finde noget i bios der fortæller mig hvordan jeg kan få den
til det...!
hvad kan jeg gøre... alt på harddisken kan slattes så bare fyr løs...!!

Kasper

Fra : JYK

Dato : 25-09-01 09:03

Sæt en disk i en anden pc og skriv i dos-promten: sys a:\

Eller lav en systemdiskette fra en anden pc med win98

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Thomas

Dato : 25-09-01 10:03

Du har selvfølgelig sørget for at der er i BIOS er sat op så den kigger på
floppydrevet ... ellers så sæt den til at boote fra CD og smid en windows cd
i...

Fra : jens jensen

Dato : 25-09-01 13:30

jeg kan ikke i bios finde hvor diskette drevet ska "sættes først" ...

den anden prøøves senere!!

Thomas <thomas@olesen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oph8g$q1$1@news.cybercity.dk...