dixa
Fra : LecTer

Dato : 25-09-01 00:05

HVOR KØBER JEG EN Dixa®Intelligence
Dixa®Intelligence er ikke i handlen endnu - men snart! Fra december rykker
vi ud i først Storkøbenhavn, dernæst kommer Dixa til større byer landet
over. Vores mål er at være næsten landsdækkende indenfor det næste års tid.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Derfra vil vi arbejde os ud i landet - de større byer først.
Vi regner med at være næsten landsdækkende indenfor 2 år.

hmm..

Fra : Peter

Dato : 25-09-01 00:17

"LecTer" <thomas.hartz@privat.dk> skrev

> [...]
> Derfra vil vi arbejde os ud i landet - de større byer først.
> Vi regner med at være næsten landsdækkende indenfor 2 år.

Hvad er dit budskab? Er det en reklame?
Eller har du hørt noget nyere om Dixa end
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11990 ?

Fra : Simon Skals

Dato : 25-09-01 00:22

It seems LecTer wrote:
>hmm..

Tillykke, du er fjols nummer 1.000.000, der sender et ligegyldigt
indlæg om DIXA til denne gruppe.

Gid de snart forsvinder eller sågar begynder at levere.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter

Dato : 25-09-01 00:26

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev

> Tillykke, du er fjols nummer 1.000.000, der sender et ligegyldigt
> indlæg om DIXA til denne gruppe.
> Gid de snart forsvinder eller sågar begynder at levere.

Det bedste ville være, hvis fjolsene forsvinder, og Dixa begynder at levere.
Desværre er det "modsatte" nok mere sandsynligt!

Fra : LecTer

Dato : 25-09-01 17:50

SLAP DOG AF!!!

Hvis i kigger endnu engang på min post kan i se at dixanet det ene sted
skriver at de regner med at kunne levere til næsten hele landet inden for et
år. Under et anden menu skriver at de regner med at kunne levere til næsten
hele landet inden for 2 ÅR! DOH!

Så ville jeg bare lige høre hvad de har gang i siden de ikke kan bestemme
sig! Så slap dog lige lidt af.

--
Thomas

Fra : Peter

Dato : 25-09-01 18:45

"LecTer" <thomas.hartz@privat.dk> skrev

> Så ville jeg bare lige høre hvad de har gang i siden
> de ikke kan bestemme sig!

Og som antydet kan du måske se svaret i
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11990

Fra : TBC

Dato : 25-09-01 21:12

"LecTer" <thomas.hartz@privat.dk> skrev i en meddelelse

> SLAP DOG AF!!!

Det tror jeg er svært at regne med fra gruppen. Af de indlæg der har været
om Dixa her i gruppen, er det tydeligt at der åbenbart er flere der af den
ene eller anden grund allerede ikke bryder sig om Dixa, - endog blot det at
det nævnes får straks folk til at fare frem med jantestok og affekt for at
banke ethvert håb ned. Og i det har de været ligeså konsoliderede i deres
nidkærhed som håbet er stort hos de potentielle fremtidige kunder, om at det
rent faktisk bliver til noget med de lovende men vovede produkter.

Personlig vil jeg IKKE blive overrasket over at det (i denne omgang) ikke
blev til noget med IP-Telefoni og internet til discount priser, men for min
part håber jeg da bestemt ikke at "de snart forsvinder" som sagt i tråden.
Ellers må man jo bare vente på den næste spiller på markedet. Selv TDC vil
vel komme omkring en (alternativ) IP-Telefon løsning på et tidspunkt med de
markedsmuligheder der optræder der eller .....?

TBC

Fra : Peter

Dato : 25-09-01 21:42

"TBC" skrev i news:6y5s7.5651$t8.432392@news010.worldonline.dk
[SNIP]

Som skrevet før:

En væsentlig årsag til debattens længde og intensitet er vel, at
Dixa (og andre) begynder at markedsføre deres produkt flere
måneder eller år før de rent faktisk kan levere.

Det ville da være glimrende, hvis det en dag lykkes Dixa at
levere det lovede produkt, og tilmed tjene penge på det.
Men ind til videre er det jo bare en drøm i Basses hoved.

Fra : TBC

Dato : 26-09-01 00:21

"Peter" <peter_usenet2@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> En væsentlig årsag til debattens længde og intensitet er vel, at
> Dixa (og andre) begynder at markedsføre deres produkt flere
> måneder eller år før de rent faktisk kan levere.

Du har sikkert ret, men det lader til efterhånden at være sådan at du enten
ser (etablerede) selskaber holde deres produkter "hemmelige" indtil de får
premiere på markedet, eller de andre selskaber (nye spillere) blæse horn og
trompet for deres produkter for allerede nu at "sikre" sig at deres
potentielle kundegrundlag ikke bliver konsoliderede kunder hos de etablerede
selskaber. - Det er vel egentligt meget narturlige og forståelige
komercielle stategier (begge to)

Det samme gjorde sig jo gældende for Sonofons FWA, som i sig selv også må
siges at være en god ide set fra forbrugeres synfelt. F.eks. har jeg 2 i
familien der pga afstand til centralen ikke kan få Flatrate ADSL og som
derfor helt sikkert var kommende Sonofon kunder. Ihvertfald indtil Sonofon
selv lukkede for festen, før den startede, - med deres latterlige
trafik-grænse. De sidder derfor begge tilbage iflg. deres valg med deres
ISDN, uden videre håb om flatrate "bredbånd" end at Sonofon måske engang får
lyst til at udvide deres kundekreds ved at tilbyde produkter der er
konkurencedygtige hvad pris/"ydelese" angår.

> Det ville da være glimrende, hvis det en dag lykkes Dixa at
> levere det lovede produkt

Ja det kan man som forbruger som markedet ellers er nok næppe argumentere
videre imod.

TBC