Blodprøver i forhold til Urinprøver
Fra : Martin Nielsen

Dato : 24-09-01 23:51

Jeg går og mistænker mig selv for at lide af en nyresygdom.
Jeg har problemer med mine øjne, og især det område lige under. Og så
har jeg problemer med meget gul urin.
Jeg ved at området under øjnene har forbindelse med nyrene.

Men faktum er at jeg har fået tage 2 blodprøver, som skulle påvise
lever og nyre skader og andet. Og der var ikke noget resultat.

Men på netdoktor og andre steder snakkes der om en urinprøve som den
der dokumenterer sygdommen.
Jeg vil så gerne min sygdom til livs, men er det rigtigt at en
urinprøve ikke kan vise andet end en blodprøve?

Fra : Tina Christensen

Dato : 24-11-01 16:39

Hej Martin*S*
Det med den meget gule urin KAN også LET betyde at du bare drikker ALT for
lidt*S*
det problem havde jeg engang,,,,, du skal op og drikke en del og jo mere du
drikker jo lysere bliver din urin*S* med mindre du drikker meget farvede
vædsker*S*

MVH Tina Christensen
http://www.redningsplanken.dk