Micho 8 år, løbet hjemmefra under flytning
Fra : Henrik Malmvig

Dato : 11-12-00 21:24

Ja det måtte vel ske. Efter at havde flyttet 3 gange inden for et år blev
det vist for meget for Micho og da døren endeligt blev åbent udtil hans nye
have forsvandt han sporløst og har nu været væk siden torsdag, 8 dage.
Micho's nye hjem var et sommerhus ved Udsholt så denne efterlysning gælder
især sommerhusområdet ved Udsholt, Blistrup, Smidstrup og Rågeleje i
nordsjælland.

Før flytning boede Micho ved Kulhuse og Strø.

Micho er sort med et meget lyst bryst. Han er robust, atletisk og nem at
kalde til sig for katte elskere. Sidst Micho var på vægten vejede han 5 kg.
Vi samt Jasmin og Meninu savner ham meget.

Dusør udloves til de, der ligger iden med oplysninger, der kan føre til
katten.

Med venlig hilsen
Henrik Malmvig

Fra : Mona Rasmussen

Dato : 03-01-01 23:52

Henrik Malmvig skrev i meddelelsen ...
> [...]
>have forsvandt han sporløst og har nu været væk siden torsdag, 8 dage.

Hej Henrik.

Du får lige en kort solstrålehistore, som forhåbentlig kan hjælpe dig med at
holde fast i håbet.

Den 23. december blev vi ringet op af en dame fra Dyrens Beskyttelse. Hun
havde fået indleveret vores store, dejlige hankat, Mister, som forsvandt for
os for halvandet år siden.

Han var heldigvis øretatoveret, men hos Kattens Værn, havde man åbenbart
lavet en eller anden fejl, så vores efterlysning af ham var pist borte.
Heldigvis fandt denne dame fra Dyrenes beskyttelse alligevel frem til os, så
vi kunne genforenes dagen før juleaften. (Vi var ellers flyttet 100 km væk i
mellemtiden og har hemmeligt telefonnummer!)

Både Michael og jeg var enige om, at det absolut var den bedste julegave vi
kunne få.

Og Mister, han er så småt ved at vænne sige til vores andre misser, han har
ikke én enste gang bedt om at komme ud i det fri, men ligger og troner på
sine gamle foretrukne pladser.

Er tilføjelse: Da han forsvandt efterlyste vi ham hos Kattens Værn, Dansk
Dyreværn, Falck, dyreinternater, dyrlæger og hængte opslag op rundt omkring,
så hans lange fravær skyldes ikke, at vi ikke forsøgte at få ham tilbage!

Jeg håber snart du finder katten, hvis det da ikke allerede er sket.

Mange hilsner fra

Mona