Script - oplysninger om bruger.
Fra : sasa

Dato : 24-09-01 21:17

Jeg er på jagt efter et script som kan give mig en masse oplysninger om en
bruger/maskine. Såsom skærmopløsning, om der er flash osv.
Men hvor finder jeg et sådan script

Allan Bach

Fra : Claus Pryds

Dato : 26-09-01 06:48

"sasa" <sasa@sasa.dk> wrote in message
> Jeg er på jagt efter et script som kan give mig en masse oplysninger om en
> bruger/maskine. Såsom skærmopløsning, om der er flash osv.
> Men hvor finder jeg et sådan script
>
> Allan Bach

Prøv om du kan bruge dette script
http://www.clarkes-web-service.dk/web-hjaelp/brugerinfo.html

Scriptet har en fejl i NN det retunere et forkert klokkeslet men bortset fra
det fungere det fint,
finder bl.a opløsning farvedybde samt dvs plugins.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-09-01 18:51

"sasa" <sasa@sasa.dk> wrote in message
> Jeg er på jagt efter et script som kan give mig en masse oplysninger om en
> bruger/maskine. Såsom skærmopløsning, om der er flash osv.
> Men hvor finder jeg et sådan script

Her er til browsertype:
http://www.mozilla.org/docs/web-developer/sniffer/browser_type.html

Her er til browservinduer størrelse:
http://www.dansteinman.com/dynduo/en/widthheight.html

Her er til skærmstørrelse og farvedybde m.m.:
http://developer.irt.org/script/285.htm

Plugintjek (flash):
http://www.faqts.com/knowledge_base/view.phtml/aid/1986/fid/125

--