min pc går kold konstant...hvad skal jeg g~
Fra : "

Dato : 24-09-01 19:20

Tak for din oprettelse hos Edbpriser

Dine brugerdata er følgende:

Brugernavn: AMD_Trucker
Adgangskode: tobyodtE

Fra : Karsten Vinding

Dato : 24-09-01 19:39

"< Devil >" wrote:

> Tak for din oprettelse hos Edbpriser
>
> Dine brugerdata er følgende:

Du må hellere få slettet denne post

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-09-01 20:57

"Karsten Vinding" <karsten@vinding.adsl.dk> wrote in message
> Du må hellere få slettet denne post

*ROFL* jeg tror da vidst der er noget seriøst galt med den AMD maskine han
har

Nu kunne jeg sige noget som vil betyde jeg vil blive "spammet" til døde af
en masse AMD-freaks....men det tror jeg ikke jeg behøver

MVH
Thomas

Fra : "

Dato : 26-09-01 20:32

jeg skulle bare opgrader min Via 4in1 driver op til 4in1433v

Fra : Lars Mortensen

Dato : 28-09-01 23:07

Ak ja..... Det evige problem med VIA....Når nu, man ikke KAN holde sig fra
dem, så hold dig fra deres 4in1!
Og så er det ikke engang til at afinstallere uden problemer. VIA sucks!
Sorry, but thats the way it is.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 30-09-01 18:54

Lars Mortensen wrote:

> Ak ja..... Det evige problem med VIA....Når nu, man ikke KAN holde sig fra
> dem, så hold dig fra deres 4in1!

Du er jo ikke rigtig klog. Uden 4in1 er en Via baseret maskine så godt
som ubrugelig på en Win9x maskine. De _skal_ installeres på et Via
baseret bundkort! Det eneste MS OS der kan undvære dem er så vidt jeg
ved XP.