Media Line webcam i NETTO?
Fra : alwresuihalert

Dato : 24-09-01 16:26

I netto kan man få et USB webcam til 249,- Er der nogen, der ved noget om
kvaliteten? Er det noget værd? Opløsningen på 640x480 lyder udmærket.

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 24-09-01 19:14

Hej!

> I netto kan man få et USB webcam til 249,-
- Jeg faldt selv for fristelsen...

>Er der nogen, der ved noget om kvaliteten?
- Driverne er ganske enkelt elendige... De vil under ingen omstændigheder
fungere under Win2K/WinXP. Jeg har imidlertid fundet ud af at fejlen må
ligge i inf-filerne, da registreringsdatabasen ikke bliver opdateret, og
driverfilerne ikke kopieret på trods oplysningerne i inf-filerne...

>Er det noget værd?
- ...

>Opløsningen på 640x480 lyder udmærket.
- Specs'ne lyder ok...

Er der nogen der rent faktisk har fået kameraet op at køre?

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : Peter Dahl

Dato : 24-09-01 21:51

"Jens Skovgaard Olsen" <skovgaard_olsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligge i inf-filerne, da registreringsdatabasen ikke bliver opdateret, og
> driverfilerne ikke kopieret på trods oplysningerne i inf-filerne...

Lidt af en påstand, kører p.t. fint på min W2K
Til gengæld har jeg et problem idet jeg kører ADSL som USB modem, og kan
ikke benytte både modem og kamera samtidigt

Peter

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 24-09-01 22:21

Hej Peter.

> Lidt af en påstand, kører p.t. fint på min W2K
- Er det rigtigt?! Hvilken driverversion benytter du?

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : Peter Dahl

Dato : 25-09-01 18:11

> Hej Peter.

> - Er det rigtigt?! Hvilken driverversion benytter du?
>
> Mvh.
>
> Jens Skovgaard Olsen

Jeg installerede bare den medfølgende software, pluggede stikket ind og så
var der billede på!
Jeg har lige købt ny harddisk, og har endnu ikke nået at installerer den
igen, men på CD'en står der version 2.0 - der står for øvrigt også "for
win98, win me og win 2000" på CD'en.
Mit eneste problem er, at mit modem (USB) sætter sig på 78% af båndbredden,
og kameraet vil sætte sig på 70%. Det betyder, at jeg ikke kan benytte begge
dele på en gang, men da USB-båndbredden bør være 4 MB og jeg alene er
opkoblet med 256 bør der være plads til begge dele på en gang, så det skal
jeg arbejde på.

Men Jens, check dit versionsnummer og send mig evt. en mail.

Peter