sql fejl
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 24-09-01 14:33

Hej

jeg for følgende fejl når jeg køre mit recordset igennem

ADODB.Recordset error '800a0cc1'

Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name
or ordinal.

Det er en linie hvor den henter et af felterne i DB men det er lige meget
hvilket felt jeg henter så kommer den med den fejl.

Og der er flere gyldige resultater at tage af da den linier der fejler
ligger i en IF som chekker om der er eof på recordsettet.

Hvad forårsager ovenstående fejl?

Med Venlig Hilsen

Thomas

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-09-01 21:58

> [...]
> Det er en linie hvor den henter et af felterne i DB men det er lige meget
> hvilket felt jeg henter så kommer den med den fejl.

Vi må se noget kode for at kunne sige, hvad der er galt.

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Thygesen

Dato : 25-09-01 13:09

"Thomas Nielsen" <thomas@websup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ADODB.Recordset error '800a0cc1'
>
> Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name

Det kunne være fordi den kolonne du prøver at hente data fra ikke
eksisterer.

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk
homepage: http://cht.dk