Deo .. hvornår ?
Fra : Jette

Dato : 24-09-01 12:53

Jeg har en dreng på 8 år, der taler for at begynde på at bruge deo. Ingen
fra hans klasse ( 2 kl. ) bruger det endnu, er det for tidligt...eller hvad
?
Og hvad køber man så af deo, når det endelig er tiden?
hilsen Jette

Fra : Søren og Rikke Mors

Dato : 24-09-01 13:21

Jette wrote:

> [...]
> ?
> Og hvad køber man så af deo, når det endelig er tiden?

Har han brug for en deodorant? Hvis hans sved er begyndt at lugte, sådan
som den jo gør i puberteten, er det vel helt fint at bruge deodorant - i
modsat fald er det rent spild. Lær ham først og fremmest at vand og sæbe
er den bedste løsning på evt. lugtproblemer og giv ham så evt. en helt
neutral deodorant som suplement. Det er alt for tidligt at begynde på de
meget parfumerede og efter min mening poppede designerdeodoranter. I
nogle klasser er det et enormt statussymbol at være udstyret med den
sidste nye fra Hugo Boss, og den dille er der vel ingen grund til at få
startet, hvis det kan undgåes. Mit bud vil være en stick fra Sanex eller
Nivea.

Rikke

Fra : Jette

Dato : 26-09-01 09:26