133MHz FSB?
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 24-09-01 10:19

Hej NG...

Jeg har fået fortalt at man kan køre 133MHz på FSB på de fleste BX boards..
også på mit Asus P2B-D, men vel og mærke kun hvis det er hardware rev. 1.06
d03 ..

well, mit board er rev. 1.06 men det der d03 siger mig ikke meget...
Hvordan kan jeg se om mit board er d03 eller ej??
Jeg synes ikke umiddelbart at kunne finde noget skilt/mærke hvor der står
d03 eller lignende...

Jeg synes heller ikke umiddelbart at jeg kan finde noget information på
nettet, heller ikke noget om jumper indstillinger, osv...

er der nogen herinde der har informationer vedr. subj.?

mvh Jesper som gerne vil køre 133MHz på FSB...

Fra : Guru

Dato : 24-09-01 15:50

Asus P2B-D kører IKKE 133Mhz FSB. !!!!

MVH
The Guru

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-09-01 19:20

well .... jeg har nu fået det fortalt fra rimelig pålidelige kilder at Asus
P2B-D/DS kan køre 133 MHz på FSB vel og mærke hvis det er hardware rev. 1.06
d03 ... det er vist det der d03 der gør forskellen ...

men jeg kan ikke se om mit board er d03 eller ej ...!!!

Er der ellers nogen som har informationer vedr. subj.?

/J

Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-12-01 19:57

SNIP

En P III kører såvidt jeg ved da kun 100mhz på bussen, såååå???!!!

Fra : Borchmann

Dato : 25-12-01 21:31

On Tue, 25 Dec 2001 19:57:01 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

>SNIP
>
>En P III kører såvidt jeg ved da kun 100mhz på bussen, såååå???!!!

Jah... så ved du åbenbart ikke så meget som du tror du ved p3
fåes både til 100 og 133 fsb
Mvh Janko