TV-kort......ehm, hjælp?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-09-01 07:03

Hejsa

Jeg går så småt og overvejer at købe et TV-kort. Problemet er bare at der
findes ingen som jeg gerne vil have dem

Sagen er den at jeg gerne vil se satelit tv. I stuen står der en digital
Viasat reciver hvor jeg kan hente LBN signalet fra. Jeg vil derfor gerne
have et kort med digital satelit indgang, derud over vil jeg gerne have
mulighed for at se både canal digital's pakke samt viasat's pakke uden at
jeg skal ind i selve computeren og skifte CA-modulerne ud. Altså en form for
software baseret decryptering af signalet.

Oven i det vil jeg blive glad hvis der var en alm. antenne indgang på
kortet...

Jeg kan godt finde sådan et kort......men det virker kun med satelitterne i
USA og det kan jeg ligesom ikke bruge til så meget....

Jeg havde derfor et håb om nogen herinde havde haft samme overvejelser som
mig, i dk.teknik.satellit er der ikke så mange som har prøvet digital
tv-kort til PC'eren.

MVH
Thomas