Infrarød legetøj
Fra : boble

Dato : 24-09-01 06:54

Hej

Jeg skal have købt en ASUS IRDA (det hedder noget med 100) modul til mit
bundkort

Der skulle så være mulighed for at køre infrarød netværk i hastigheden 4
MBit

Er der evt kommet nyt teknologi indenfor infrarød der kan overføre hurtigere
? Evt dual infrarød, bare et skud i tågen.

Har nogen af jer evt asus infrarød modulet, og kan fortælle om det virker
godt ?

mvh boble

Fra : Finn

Dato : 24-09-01 20:08

> Har nogen af jer evt asus infrarød modulet, og kan fortælle om det virker
> godt ?

Jeg har et og det er ganske nemt at sætte til. Men de 4 Mbit du snakker om
er langt fra korrekte.
Jeg har aldrig fået min ret højt op selv om den bærbare Toshiba havde "Fast"
Irda. Jeg mener ikke det kommer over 128kbps (Jeg kan dog ikke helt huske
det).
Det var egentlig grunden til at jeg tog den ud igen og købte et USB Link
kabel så jeg har en hurtigere forbindelse.

Hvis du stadig er intereseret kan du måske købe min Irda.

Mvh
Finn

Fra : boble

Dato : 25-09-01 06:59