Dør min skærm...?
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 24-09-01 06:45

Hej

Jeg er (var?) den lykkelige ejer af en Samsung 17GLi 17" skærm. Den har
virket upåklageligt i mange år, men er nu begyndt at opføre sig meget
mystisk. Når den har stået lidt, begynder den at flimre med en masse lange
grønne streger, så billedet ikke længere er synligt. Dette sker kun nogle
gange. Når man så slukke for slukker for skærmen, forsvinder stregerne nogle
gange, andre gange ikke. Jeg er sikker på, at dette ikke har noget at gøre
med mit grafikkort, da den også flimrede grønt, da jeg fjernede skærmstikket
fra computeren (og der så står "no signal" på skærmen)...

Er min skærm døende?

/Jeppe

Fra : Mathias Kellermann

Dato : 30-09-01 00:34

Prøv i

dk.edb.hardware.skaerm

Jeppe Vesterbæk <vesterbaek@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3baec86f$0$210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Michael Frandsen

Dato : 29-09-01 16:57

den trænger højst sansyneligt til at få loddet trafoerne efter, det hjalp på
min skærm
Mathias Kellermann <mathias_ek@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb65cc4$0$14817$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...