JETWEB flatrate med isdn??
Fra : danni plougmann

Dato : 23-09-01 21:43

nogen der kender nogen til den her udbyder jetweb

i øjebliket har jeg cc fastpris 480, alt for dyrt for mit internetbehov, vil
ha noget andet helst med flatrate.
jeg kan hverken få adsl, bredbånd, fwa her hvor jeg bor.

jeg fandt det her
http://www.herba.dk/inpris.htm

ISDN ALLWAYS ON FLATRATE + oprettelsesgebyr og evt. router 500 kr.
nogen der ved hvad oprettelses gybyret er.

Mvh danni plougmann

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-09-01 22:22

Sun, 23 Sep 2001 22:42:34 +0200, skrev "danni plougmann"
<danni.plougmann@cool.dk>:

>ISDN ALLWAYS ON FLATRATE + oprettelsesgebyr og evt. router 500 kr.
>nogen der ved hvad oprettelses gybyret er.

Det er formentlig TDCs pro@ccess de tilbyder, her er oprettelsen
kr. 3000,- incl. moms, hvis det ikke er ændret.
Den månedlige pris er den samme.

Jeg ville ikke have noget med Telemetro at gøre, de har et
dårligt rygte, men bestille direkte hos
<http://www.zillion.dk/produkter/access/proaccess/>
--
med venlig hilsen