Server Sælges
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-09-01 21:39

Hej NG!

Jeg er af økonomiske årsager nød til at sælge min server!

Det er en PII 533 med en Golden Orb Køler!
Aopen Midi Tower
256 Mb Ram
Lidt over 100 GB HD
2 Netkort
Der medfølger mus og tastatur
Samt en 12,1 fladskærm med touch teknologi

Kan leveres formateret, eller med den opsætning der er nu (Windows NT
Server)
Jeg står gerne til rådighed, hvis du har flere spørgsmål...eller hvis du er
i tvivl om noget!

Prisidé - ca. 8000.-

Med Venlig Hilsen,
Michael Jensen

Contact:
Mail: carbo@tdcadsl.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-09-01 21:54

On Sun, 23 Sep 2001 22:38:39 +0200,
Michael Jensen <carbo@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> Server)
> Jeg står gerne til rådighed, hvis du har flere spørgsmål...eller hvis du er

En Windows NT Server ligger vist i det prisleje, så hvis den er
original er prisen OK. Ellers vil nyprisen være ca.

Bundkort 1000 kr, CPU 800 kr, RAM 300 kr, netkort 300 kr,
harddisk 3000 kr, altså ca. 5500 kr.

Fladskærmen er det eneste der kan trække værdien op.

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 23-09-01 22:08

Har du prøvet den blå avis, her hører den ikke hjemme

Jønne

Fra : Madsen

Dato : 23-09-01 22:19

Michael Jensen skrev:

> Jeg er af økonomiske årsager nød til at sælge min server!
>
> Prisidé - ca. 8000.-

Den obligatoriske skumbanan er budt fra min side.

Prøv en af markedsgrupperne.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.