Urolig skærm!!!
Fra : Susanne S Larsen

Dato : 23-09-01 20:53

Jeg har en flatron 776FM skærm - som er meget urolig - billedet giver små
ryk i siderne!

Kan nogen forklare hvorfor- og hvad jeg evt. kan gøre ved det!

Hilsen

Susanne
isl44399@worldonline.dk

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 23-09-01 21:05

> Jeg har en flatron 776FM skærm - som er meget urolig - billedet giver små
> ryk i siderne!

Jeg må mælde, at du ikke er den eneste, der har det problem.

> Kan nogen forklare hvorfor- og hvad jeg evt. kan gøre ved det!

Jeg kan ikke, Impotøren kan ikke og LG kan ikke. Det eneste du kan gøre, er
at bytte skærmen - der er jo 3 års fabriksgaranti på skærmen.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Den autodidakte empiriker...

Fra : webjensen

Dato : 24-09-01 07:25

"Susanne S Larsen" <isl44399@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en flatron 776FM skærm - som er meget urolig - billedet giver små
> ryk i siderne!
>
> Kan nogen forklare hvorfor- og hvad jeg evt. kan gøre ved det!

Hvis ikke det er selve skærmen, kan det være fordi du har nogle støjkilder
placeret for tæt på skærmen. Det kan feks være de omformere, der følger med
ISDN-modem, scannere, telefonsvarere eller andet. Jeg havde selv engang
lavet en fornem opstilling med en række stikdåser (der skal efterhånden
mange til) placeret bag på mit skrivebord. Og så begyndte skærmen at ryste
sidelæns. Det hjalp at flytte 3 omformere til en stikdåse lidt længere væk
fra skærmen.

mvh
webjensen