Hvilke fluer kan anbefales?
Fra : Pernille Bech Hansen

Dato : 23-09-01 16:05

Hej

Hvilke fluer er gode til kystfiskeri med bobleflåd og flue?

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Jesper Kolding

Dato : 23-09-01 17:17

"Pernille Bech Hansen" <pernille.soeren@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvilke fluer er gode til kystfiskeri med bobleflåd og flue?

Hej Søren/Pernille

Jeg har haft mest succes med store buskede fluer samt en rejekopi i
plastic (standardflue som næsten alle fiskeforretninger har, den magter
jeg ikke selv at binde).

Knæk og bræk

-Jesper

Fra : Henric

Dato : 24-09-01 02:17

Vilken fiskart hoppas du fånga?
Är det öring du är ute efter brukar man kunna lura dem med silvriga, rörliga
fiskimitationer. Jag brukar ha bra fiskelycka med flugor med rött i av någon
anledning.
/H

Fra : Torben Dam

Dato : 24-09-01 08:46

Prøv at se på www.fluefiskerne.dk eller www.Angelguide.dk
/Torben
Pernille Bech Hansen <pernille.soeren@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3badfa84$0$213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-09-01 08:52

On Sun, 23 Sep 2001 17:05:04 +0200, "Pernille Bech Hansen"
<pernille.soeren@mail.tele.dk> wrote:

>Hvilke fluer er gode til kystfiskeri med bobleflåd og flue?

Jeg har selv haft held med en skriggul reje- og børsteormsimitationer.

Jeg går ud fra at det er havørred du går efter.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Pernille Bech Hansen

Dato : 24-09-01 09:39

Hej igen

Tak for svarene. Ja, det er ørreder jeg gerne vil fange

Mvh. Søren

Fra : vm acoustics

Dato : 25-09-01 07:52

Du kan prøve at se http://www.synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=3129 det er
et rigtig godt udgangspunkt for valg af kystfluer efter ørreder.

Finn