TDC's router og opsætning
Fra : Tommy Larsen

Dato : 23-09-01 15:06

Hejsa!

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke selv på konfigurere routeren
fra TDC, men det får vi jo nok aldrig lov til :/

Kan jeg aflæse konfigurationen på den, og i givet fald hvordan (uden
at jeg gør noget som jeg ikke må for dem)? Jeg tror nemlig ikke at de
har konfigureret den som jeg har bedt dem om....!

Mvh. Tommy

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-09-01 17:17

Hvilken løsning har du?

De har ikke konf. den som du bad dem om, da det er en standard router
(NetExpress). Den har 2 muligheder. Åben eller basis. Hvis du vælger åben og
vælger at køre med en firewall, så skulle alle dine bekymringer være væk.

Mvh

Kasper Christensen
www.kasperc.dk

Fra : Allan K

Dato : 23-09-01 18:22

On Sun, 23 Sep 2001 18:17:06 +0200, "Kasper Christensen"
<kasper@kasperc.dk> wrote:

>Hvilken løsning har du?

Han har Pro@ccess hvor routeren er låst og det koster en tusse at få
opsætningen ændret.

--
Med Venlig Hilsen/With Kind Regards
Allan Kjaergaard

Fra : Thomas Petersen

Dato : 23-09-01 17:58

> [...]
> at jeg gør noget som jeg ikke må for dem)? Jeg tror nemlig ikke at de
> har konfigureret den som jeg har bedt dem om....!

Tja hvis du har Pro@ccess så kan jeg godt se dit problem.
Men du har jo altid den mulighed for at selv rode med den anyway - men hvis
du gør så vil du ikke kunne få hjælp af TDC hvis det går galt for dig.
Men nogle Pro@ccess løsninger så er det ikke muligt at pille ved ens router
da den er
låst til kun at kunne rodes med fra TDC egne IPer. Også koster det jo lige
950kr
at få lavet noget om i konfigen.

Med NetExpress så er det helt frit for dig at pille ved din router du kan
altid resette den til
default. Selv om at den 2601 man får med her er noget (indsæt bande ord her)
som godt kunne
trænge til at blive skiftet ud.

Mvh
Thomas

Fra : Tor Selmer

Dato : 27-09-01 20:36

Hej Tommy

Hvad har du bestilt for ændringer, som du ikke har fået lavet?

Er det en ny installation?

Med venlig hilsen

Tor