Billede skal vises ved onmouse over på lin~
Fra : Torben

Dato : 23-09-01 13:41

Hejsa gruppe!

Jeg skal bruge en effekt der gør følgende:

Når en bruger holder musen over et link, skal der vises et billede et andet
sted på siden!

Jeg har set dette utallige steder på nettet, men nu da jeg skal selv lave
noget i samme stil, kan selvfølgelig ikke finde det!

Håber på lidt hjælp til et link el. ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-09-01 14:14

Torben <usenet_mail@yahoo.dk> skrev

> Når en bruger holder musen over et link, skal der
> vises et billede et andet sted på siden!

Prøv
www.vebel.dk/test/neo/noproblem.htm
som jeg engang lavede til et andet formål, det er nemt at tilpasse til dit
behov.

--
Allan

Fra : Torben

Dato : 23-09-01 15:22

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in message news:7elr7.8719
> Prøv
> www.vebel.dk/test/neo/noproblem.htm
> som jeg engang lavede til et andet formål, det er nemt at tilpasse til dit
> behov.

Takker, det er lige hvad jeg skal bruge!

Torben

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-09-01 18:59

Torben <usenet_mail@yahoo.dk> skrev

> Takker, det er lige hvad jeg skal bruge!

Og så fungerer det i alle browsere der bliver brugte i dag.

Jeg har lige opgraderet scriptet med

<script type="text/javascript">

i stedet for

<script language="javascript">