Ikke forbindelse til Cybercity :-(
Fra : Jakob

Dato : 22-09-01 22:34

Hej NG

Jeg håber der er nogle kvikke hoveder her som kan hjælpe mig.

Efter at have fået ny PC har jeg haft store problemer med at koble op til
Cybercity, via alm. modem.
Har haft fat i Cybercity flere gange, og prøve alt det de hidtil har kunnet
foreslå, bl.a.: fået udmålt tlf. linien af TDC, fået lavet ny tlf.
installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.

Modemmet ringer fint op og der etableres forbindelse til Cybercity men når
adgangskode og brugernavn er ved at blive kontrolleret blive man "smidt af".
Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.

Måske andre har været udsat for lignende problemer og kunne hjælpe mig.

På forhånd tak

mvh. Jakob

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-09-01 01:45

"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nogle dage lykkedes det slet ikke at komme igennem mens andre dage kan man
> være heldig at komme igennem efter mange eller få forsøg.

Kom lige med modemets producent !

Fra : Preben Høst Frederik~

Dato : 24-09-01 02:40

Hej Jacob

1. Hvis du har en "Comet" telefon tilsluttet et sted i huset, så prøv at
pille den fra.
2. Har du prøvet med et andet modem.?

Fra : Preben Høst Frederik~

Dato : 24-09-01 02:46

Hej Jacob

Har du en "Comet" telefon tilsluttet et eller andet sted i huset, så prøv at
fjerne den.

Fra : Jacob Vinter Rasmuss~

Dato : 24-09-01 23:55

B&O og kirk kan også give problemer. Har selv en beocom, som skal kobles fra
hvis jeg da ikke vil køre 28.8 på mit 56K modem.

Fra : aaa

Dato : 25-09-01 07:56

"Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk> wrote in message
> [...]
> installation således der ikke længere er lange forlængerledninger, demont.
> netkort, geninst. modem men ingen af delene har hjulpet.

Prøv at indsætte tre kommaer efter opkaldsnummeret i din dialer (f.eks.
38161737,,,) Det gør at modemmet bruger en lavere modempulje. Hjælper det
ikke skal du fodre dit modem med en initstreng (f.eks. S38=0) men det kommer
helt an på dit modems fabrikat. Kig nærmere på producentens hjemmeside....

Fra : Jakob

Dato : 25-09-01 20:09

ok det prøver jeg

JAKOB

aaa <agenten007@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ooa68$ebs$1@sunsite.dk...

Fra : Jakob

Dato : 30-09-01 17:06

Hejsa igen

Jeg tror det har virket med at sætte 3 kommaer efter numret, det er ihvert
fald blevet nemmere at få forbindelse.

nyhedsmeddelelse:9oqkq0$27c5$2@news.cybercity.dk...