nydhedsgrupper
Fra : Tina og Kristian Ørs~

Dato : 22-09-01 22:02

er der nogle der kan fortælle noget om NG man kan se unden at skal ha en
udbyder til det og news addressen da jeg gerne vil læse NG fra jobbet men
kender ikke deres udbyder

Fra : Peter

Dato : 22-09-01 22:16

"Tina og Kristian Ørskou" skrev

> er der nogle der kan fortælle noget om NG man kan se unden at skal
> ha en udbyder til det og news addressen da jeg gerne vil læse NG fra
> jobbet men kender ikke deres udbyder

Et par alternative forslag:
http://groups.google.com
http://www.newsgate.dk
Der er tale om web-interfaces til news, og det er vist ikke specielt hurtigt
eller effektivt, men er dog brugbart i en snæver vending.

Og husk nu: kun i frokostpausen eller til strengt arbejdsrelateret brug!

Fra : RaYmAn

Dato : 22-09-01 22:26

> er der nogle der kan fortælle noget om NG man kan se unden at skal ha en
> udbyder til det og news addressen da jeg gerne vil læse NG fra jobbet men
> kender ikke deres udbyder
news.sunsite.dk
hvis man skal have adgang til alt skal man registrerer sig og bruge
brugernavn/kodeord...
Mvh Jens Andersen

Fra : Jan Chrillesen

Dato : 23-09-01 09:33

On Sat, 22 Sep 2001 23:01:56 +0200, Tina og Kristian Ørskou <ccc55445@vip.cybercity.dk> wrote:

> er der nogle der kan fortælle noget om NG man kan se unden at skal ha en
> udbyder til det og news addressen da jeg gerne vil læse NG fra jobbet men
> kender ikke deres udbyder

Hvad med at spørge din lokale system administrator om hvor I er kunde? Så
kan du ved samme lejlighed få afklaret hvad firmaets IT politik siger om
brugen af usenet i arbejdstiden

/Jan