Formmail
Fra : Johannes Veje

Dato : 22-09-01 19:39

Jeg er stadig ny, og forsørger at få nogle flere felter med i min
RequestForm, men kan ikke rigtig få det til at virke. Jeg har lavet to nye
felter som hedder navn og postnr hvordan skal jeg få dem med i min kode
neden for ?

Message.From = Request.Form("email")
Message.To = "jv-data@bigfoot.com"
Message.Subject = "Emailmailliste tilmelding"

'*** Add any additional informtion
'*** you want to the message text.

BodyToSend = Request.Form("bodytext") & vbcrlf & _
" " & vbCRLF & _

"***From the Code Library at ASPHole.com***"
'*** Set the altered body text.
Message.Body = BodyToSend

mvh & på forhånd mange tak
Johs.

Fra : Johannes Veje

Dato : 22-09-01 19:56

> '*** you want to the message text.

BodyToSend = Request.Form("navn") & ("postnr") & ("bodytext") & vbcrlf & _
" " & vbCRLF & _

> "***From the Code Library at ASPHole.com***"
> '*** Set the altered body text.
> Message.Body = BodyToSend

Hm, jeg fandt selv ud af at få flere poster med, men hvordan laver jeg nu
linieskift ved hver post i formmailen ?

mvh & på forhånd mange tak
Johs.

Fra : Michael

Dato : 22-09-01 20:09

In article <9oims4$16g8$1@news.cybercity.dk>, jv-data@bigfoot.com
says...

> Hm, jeg fandt selv ud af at få flere poster med, men hvordan laver jeg nu
> linieskift ved hver post i formmailen ?
>
> mvh & på forhånd mange tak
> Johs.

Det gør du med vbcrlf eller Chr(13).

Fx.

Request.form("Navn") & vbcrlf & request("vej")

- Michael