Cisco 677 router og MSN
Fra : LA

Dato : 22-09-01 16:52

Hej NG.

Jeg prøver at hjælpe en kollega med at få hans router indstillet korrekt, så
han kan sende filer i MSN Messenger. Jeg kender ikke Cisco 677 routeren men
har prøvet at søge hjælp på nettet og har bl.a. været inde på Cybercitys
hjemmeside og practicallynetworked.com men har ikke fundet det jeg søger.

Er der en af Jer som kan hjælpe med dette ?

Han har opkobling hos Tiscali (World Online) og har en 512/512 kbit
forbindelse.

MVH, LA.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 22-09-01 17:10

Hej La

"LA" <lasse.andersen@person.dk> skrev i en meddelelse news:3bacb386$0$269$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> hjemmeside og practicallynetworked.com men har ikke fundet det jeg søger.
>
> Er der en af Jer som kan hjælpe med dette ?

Prøv at mappe disse porte:

IN TCP 6891 - 6900
IN TCP 1863
IN UDP 1863
IN UDP 5190
IN UDP 6901
IN TCP 6901

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, Fjernstyring med af PC, ADSL Tips m.m.:

Fra : LA

Dato : 23-09-01 15:51

Hej Bjarne.

Jeg sendte dit forlsag til min kollega men han ved ikke, hvordan han mapper
porte. Har du evt. et godt tip ?

På forhånd tak.

MVH, L. A.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 23-09-01 15:58

"LA" <lasse.andersen@person.dk> skrev i en meddelelse news:3badf6ad$0$271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg sendte dit forlsag til min kollega men han ved ikke, hvordan han mapper
> porte. Har du evt. et godt tip ?

Han kan se her under VNC:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Nu også Windows 2000 ICS, Fjernstyring af PC, ADSL Tips m.m.: