Pony-pad ?
Fra : Tanja Bromley

Dato : 22-09-01 17:20

Hejsa!

Jeg håber der er nogen her, der kan hjælpe mig ...

Jeg rider western, og har klart nok *G* købt en lille westernsadel til min
datter's pony også. - Men det lader ikke til at være så let at finde et
RIGTIGT westernpad i ponystørrelse ... her snakker jeg om en pony på ca.
1.20 stg.
Er der nogen af Jer der ved, om sådanne pads kan fåes nogen steder (og i så
fald HVOR) ??

Jeg skal måske lige indskyde, at jeg ikke vil bruge tæppe - det skal være
et ordentligt pad, li'som mit eget, blot i mindre størrelse .....

/Tanja B

--
"Verden består af de folk, der gør tingene, og de folk, der tager æren."
Anonym

Fra : Miki Hoe

Dato : 23-09-01 13:29

Hejsa Tanja.. Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, så måske er det langt fra
dig... men jeg arbejder i en lille lokal rideudstyrsforretning Avderød
rideudstyr (i kokkedal, Nordsjælland) og hun skaffer alt hjem, hvis man
beder hende om det... sætter himmel og jord i bevægelse.. Jeg ved hun har de
store modeller hjemme, så mon ikke hun kunne skaffe dem i mindre
størrelser..

-miki-

Fra : Lilian Hansen

Dato : 01-10-01 21:53

Hej Tanja
Jeg er selv westernrytter og køber meget af mit udstyr John i Gilleleje.
Western Import.
Jeg har også handlet meget hos Avderød Rideudstyr, (jeg kommer fra Kokkedal)
og det er meget rigtigt, hun skaffer alt muligt hjem. Hööks i Sverige har
også en del.

Venlig hilsen Lilian

Fra : Tanja Bromley

Dato : 02-10-01 06:19

Tak for hjælpen!
Jeg har fundet mit pony-pad hos www.westernsaddles.dk, hvor det kan leveres
i løbet af 4-5 dage - og til en overkommelig pris ..... så nu er det lille
problem lige klaret

Mvh. Tanja