westernundervisning.
Fra : Miki Hoe

Dato : 22-09-01 16:24

Hejsa allesammen...

Da min ældgamle hest nu er gået på pension, har jeg købt mig en
westernmodel.. (cuarter horse)

Er der nogen der ved hvor man kan få westermundervisning på sjælland...
helst nordsjælland..

Det skal være et sted hvor jeg kan låne en hest og blive undervist på, da
min egen kun er 2½ nu..

Samtidig kunne jeg godt tænke mig navnet på en god og behagelig
underviser...

-miki-

Fra : Tanja Bromley

Dato : 22-09-01 18:10

> Da min ældgamle hest nu er gået på pension, har jeg købt mig en
> westernmodel.. (cuarter horse)

TILLYKKE med det - Quartere er skønne heste !!!

Prøv at kigge her: http://www.westerninfo.dk/traener.htm

> Samtidig kunne jeg godt tænke mig navnet på en god og behagelig
> underviser...

Af de på listen (linket) kan jeg p.t. kun udtale mig om Heidi Magnusson -
og hun er både dygtig og meget behagelig - samt Conny M. Nielsen, som også
er dygtig, men i nogen mennesker's øjne knap så behagelig (jeg synes dog
selv meget godt om hende).
James gerdes-Hansen ved jeg mere om efter d. 27-28. oktober, da han kommer
herover og dels skal dømme vores stævne (BM) og dels skal give clinic :)

Pøj-pøj med det ... der er såmænd gode muligheder for westernryttere på
Sjælland

/Tanja B

www.bornriders.dk

Fra : Miki Hoe

Dato : 23-09-01 13:24

Tusinde tak Tanja.. Jeg prøver hende Heidi.. har snakket med Connie og Annie
(min hest kommer fra dem) men de kan jo ikke undervise mig, før min egen er
færdigtilredet.. Jeg ville gerne have undervisning imens, så jeg bedre kan
følge med i hans udvikling!

Endnu engang tusinde tak!

-miki-