hov jeg glemte
Fra : Maria Fabæch

Dato : 22-09-01 16:06

Siden er selvfølgelig med kattebilleder mm -
Og kommetarer modtages meget gerne - også her i gruppen.

KH

--
Maria og kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-01 16:22

Hej Maria
Jeg synes, din hjemmeside er super! Og kattene er heller ikke så ringe
endda!!
For at sige det ligeud: De er bare SÅ smukke!

mvh Eva

PS. Jeg er temmelig vild med billedet af den springende Lucas!

Maria Fabæch <mafaso@get2net.dk> skrev i en

Fra : Maria Fabæch

Dato : 22-09-01 20:01

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg synes, din hjemmeside er super! Og kattene er heller ikke så ringe
> endda!!
> For at sige det ligeud: De er bare SÅ smukke!

Tusind tak - det synes jeg nu også...

> PS. Jeg er temmelig vild med billedet af den springende Lucas!

Ja, det er et sjovt billede - og meget heldigt fanget af mig!
Jeg er med på en engelsksproget katte-klikker liste, og da jeg havde
annonceret min hjemmeside, var der en der spurgte (i alvor, er jeg sikker
på) om det var noget jeg havde kliktrænet ham til... Altså at flyve.......

Men det var nu bare nogle serpentiner der hang meget lokkende i luften en
nytårsaften.

KH