Skærm driver.
Fra :

Dato : 22-09-01 13:44

Hej !

Nu har mit XP skiftet min skærm driver til en standart skærm og nu kan jeg
ikke skifte den igen.

Hvad skal jeg gøre??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-01 17:11

"=þ" <jan-v@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej !
>
> Nu har mit XP skiftet min skærm driver til en standart skærm og nu kan jeg
> ikke skifte den igen.
>
> Hvad skal jeg gøre??

hvordan kan du ikke skifte den igen..? Du henter vel bare drivere til din
skærm, og opdatere driverne?

Men min XP, kunne da elllers sagtens se at min skærm var en Samsung 900sl+

Fra :

Dato : 22-09-01 18:10

> hvordan kan du ikke skifte den igen..? Du henter vel bare drivere til din
> skærm, og opdatere driverne?
>
> Men min XP, kunne da elllers sagtens se at min skærm var en Samsung 900sl+

Under device manager kan jeg ikke se min skærm og under skærm instillinger
kan jeg ikke trykke på properties.

Ved ikke hvad der går af Xp , men jeg er snart trær af alle de fejl der er i
det L.... styresystem.

Mvh

Jan

Fra : Thomas B Jørgensen

Dato : 22-09-01 18:18

"=þ" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan jeg ikke trykke på properties.
>
> Ved ikke hvad der går af Xp , men jeg er snart trær af alle de fejl der er

Vent et års tid, så er de fleste mangler eller fejl rettet i XP.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 22-09-01 20:28

=þ skrev:

> Under device manager kan jeg ikke se min skærm og under skærm
> instillinger kan jeg ikke trykke på properties.

Det problem med at skærmen forsvinder i enhedshåndtering har jeg også
prøvet et par gange i Win2000, så det er ikke sikkert det er fordi du
kører med WinXP. Det er nok nærmere producenten til grafikkortet du
skal være sur på, for her hos mig hjalp det at afinstallere driveren
til grafikkortet og installere den igen.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.