Hvor mange ADSL linjer pr. telefonforbinde~
Fra : alwresuihalert

Dato : 22-09-01 12:00

Kan man have flere ADSL på en telefonforbindelse?

Mit gæt er nej. Men hvis man har flere linjer - flere kobbersæt, kan man vel
godt? Ellers kan man få oprettet dem, ikke? HVad koster det, ca. 1000 kr.
hos TDC?

Fra : Simon Pedersen

Dato : 22-09-01 12:15

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> skrev i en meddelelse
> Kan man have flere ADSL på en telefonforbindelse?
>
> Mit gæt er nej. Men hvis man har flere linjer - flere kobbersæt, kan man
vel
> godt?

Kun 1 ADSL-linie pr. kobberpar men ja, med flere kobberpar er det muligt.

>Ellers kan man få oprettet dem, ikke?

Jo, uden problemer

>HVad koster det, ca. 1000 kr.
> hos TDC?

Ring og spørg dem eller se deres hjemmeside.

--
Mvh. Simon Pedersen

*fnis fnis* ... "har du ikke nogle venner med brødre i vores alder?" *fnis
fnis*

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-01 12:51

"Simon Pedersen" <spam@kokainum.dk> wrote in message

> [...]
> vel
>
> Kun 1 ADSL-linie pr. kobberpar men ja, med flere kobberpar er det muligt.

¨
Tjaa, men så skal man jo også betale telefon abonnement til teledanmark.
Hvis man altså vil have ADSL hos dem.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 22-09-01 17:59

> ¨
> Tjaa, men så skal man jo også betale telefon abonnement til teledanmark.
> Hvis man altså vil have ADSL hos dem.

Ja, men lad os sige at man gerne vil have 8 ADSL-linier hos CC. Så betaler
man bare TDC for at smide mere kobber på adressen.

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-09-01 11:23

"Simon Pedersen" <spam@kokainum.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, men lad os sige at man gerne vil have 8 ADSL-linier hos CC. Så betaler
> man bare TDC for at smide mere kobber på adressen.

CC betaler evt. TDC for at smide mere kobber på adressen. CC's kunder har
intet forhold til TDC

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 23-09-01 22:47

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3badb86f$0$14199$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...
..

> CC betaler evt. TDC for at smide mere kobber på adressen. CC's kunder har
> intet forhold til TDC

En kunde kan vel til hver en tid betale TDC for at lægge ekstra kobber ind -
og derefter lade CC bruge det til ADSL.

--
Mvh. Simon Pedersen

- Privatisér privatisér!

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-09-01 00:01

On Sun, 23 Sep 2001 23:46:43 +0200, Simon Pedersen wrote:

> [...]
>
> En kunde kan vel til hver en tid betale TDC for at lægge ekstra kobber
> ind - og derefter lade CC bruge det til ADSL.

Nej - migbekendt er der ikke noget produkt hos TDC der hedder
"kobber til adresse X"

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Max Nordlys

Dato : 27-09-01 11:55

>Nej - migbekendt er der ikke noget produkt hos TDC der hedder
>"kobber til adresse X"
Det hedder så blot en ekstra telefonlinie.

//Max Nordlys

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-09-01 17:42

"Max Nordlys" <max@nordlys.> wrote in message
> Det hedder så blot en ekstra telefonlinie.

Bortset fra at de kán multiplexe en enkel kobber-linje til flere
telefonlinjer.

Mvh

Tim