Vedr. kennelhoste - til jannie
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 14-01-01 20:54

Hej Jannie

jeg kunne ikke besvare dit indlæg under tråden, mine mails når ikke frem.
Jeg har hørt, at hjerteorme er mest udbredt i KBH. og NOrdsjælland, men det
er da helt rigtigt, at de også kan findes andre steder, så alle bør være
opmærksomme. Jeg får f.eks. tjekket mine hundes afføring ca. hver 4.
månede - sådan forebyggende.

KH
Søs
www.hundeskolentrofast.dk

Fra : Pia

Dato : 14-01-01 21:22

er dette noget som er med i standard vaccinen, eller behandles det kun,
hvis de har det? (og derfor er godt med en test f.x. ved 2.
hvalpevaccination)

:Pia

Fra : Pia

Dato : 15-01-01 10:05

talte lige med en dame i går, som giver kur mod hjerteorm en gang om
måneden uden at teste dem. Det lyder lidt vildt!?

:Pia

Fra : N/A

Dato : 15-01-01 22:31

Fra : N/A

Dato : 15-01-01 22:31

Fra : N/A

Dato : 15-01-01 22:31

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-01-01 22:31

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en

> Jeg fatter ikke, hvad der sker. Men undskyld - jeg er også irriteret over
> det. Nu tror jeg, at jeg vil brokke mig til Cýbercity.

De fleste nyhedsservere sorterer alle indlæg fra der starter med Sv: i
emnelinien.

Ret det til Re:

så fungerer det.

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 21:05

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-01-01 21:05

> Jeg har været herínde i to år tror jeg og har ALDRIG haft problemer med
det
> før. Men ellers må jeg ned og læse, hvordan jeg ændre det.

Det er også noget de er begyndt på for nylig. Hos get2net, hvor jeg har
konto, kan man godt se indlæg med Sv:, men de fleste andre sorterer det
fra - helt uden at informere brugerne, der så sidder der og er irriterede -
forståeligt nok.

Du kan finde en masse oplysning om hvordan du retter det på:
hvor jeg har sat FUT, da det jo ikke har noget med hunde at gøre - men nu
kom din frustration jo op her

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 00:27

Fra : John

Dato : 16-01-01 00:27

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener, at man kan læse mere om hjerteorm på Basses
> Hundeguide www.basses-hundeguide.dk (er det ikke rigtigt, John??)
>
> KH
> Søs

Hej Søs.

Nej, desværre ikke endnu. Men jeg kan se at det måske var en ide´ at
få nogle gode links eller artikler lagt ind om emnet.

Når der skrives "orm", er det så det der reelt er lidelsen
eller er dette en betegnelse ?. Jeg tænker her på om ormkur imod
spoleorm etc. også ville have en effekt på hjerteorm ?.

Hygge .
John.

Fra : N/A

Dato : 17-01-01 00:39

Fra : John

Dato : 17-01-01 00:39

> Hej John
>
> Jeg mener helt bestemt at det er orm. De sidder vist i lungerne - så der
for
> kaldes det 'logisk' nok for hjerteorm Gad vide hvor man kan finde
noget
> om det. Måske på DDD's Dansk dyrlægeforenings hjemmeside??
>
> KH
> Søs

Hej Søs.

Lidt mere info:

Panacur Vet som også bruges imod bla. hage og spoleorm,
kan bruges som middel imod denne type orm.

Nethygge
John .

Fra : Lars Stricker

Dato : 18-01-01 09:35