2x100 M
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 22-09-01 07:59

Følgende produkter er til salg

100 Meter Grønt 8 ledet FTP kabel Cat 5

100 meter grå 8 ledet dobbelt skærmet FTP kabel cat 6

sælges Kr. 2.100

Henvendelse her

P.s Det høre nok ikke helt til her

Fra : Eivind Olsen

Dato : 22-09-01 08:26

næææ og er det ikke ox lidt dyrt ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-01 10:25

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars-jacobsen@jacobsen.mail.dk> wrote in message
> Følgende produkter er til salg
>
> 100 Meter Grønt 8 ledet FTP kabel Cat 5
>
> 100 meter grå 8 ledet dobbelt skærmet FTP kabel cat 6
>
> sælges Kr. 2.100

Nøjjjj,,, det er da nok dyrt var.... 100 meter kabel koster ca. 250 kroner
og 350 skærmet... Og så lidt for at sætte stik på i hver ende...

Fra : Lasse Schmidt

Dato : 22-09-01 18:26

Hvor der handles der spildes, og hvor der ikke spildes...der handles der for
lidt :)

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 22-09-01 20:29

Hej "Lasse Schmidt" <1@esenet.dk>

>Hvor der handles der spildes, og hvor der ikke spildes...der handles der for
>lidt :)

Vil folk venligst droppe denne tråd. Handel og snak derom hører til i
markedsgrupperne.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ole Helms

Dato : 22-09-01 19:35

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars-jacobsen@jacobsen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3bac3634$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Følgende produkter er til salg
>
> 100 Meter Grønt 8 ledet FTP kabel Cat 5

Betalte 300,- kr. plus moms for 75 meter sidste år!

> 100 meter grå 8 ledet dobbelt skærmet FTP kabel cat 6
>
> sælges Kr. 2.100

Vil du overveje at bytte med to gamle sdram klodser på hver 64Mb pc100 og
133? Godt testede og fundet 100% fejlfri! De er ganske vist faldet
betragteligt i pris siden jeg købte dem, men de repræsenterede en lille
formue dengang.
--
Venlig hilsen
Ole Helms