TDC BB - 5 emailaddresser
Fra : Ian Matheson

Dato : 22-09-01 04:39

Har tdc bb, og 5 emailadresser, 1 pr. familiemedlem
Ex: ian@tdcadsl.dk
kurt@tdcadsl.dk

Hvorledes undgår jeg på den første pc med OE 5.5 henter post fra samtlige
emailadresser.

ian

Fra : Peter Lindenhann

Dato : 22-09-01 08:03

det kan du nok ikke da dine 5 email adresser er såkaldte alias dvs,de 5
email adresser knytter sig til en identitet
peterl1

Fra : --* edmundo *--

Dato : 22-09-01 08:13

> [...]
> kurt@tdcadsl.dk
>
> Hvorledes undgår jeg på den første pc med OE 5.5 henter post fra samtlige

Vi løste problemet ved at oprettet et Opasia basis (gratis) abbonnement og
fik på den måde en ekstra mailadresse. Man skal dog bare huske at koble op
på det gratis abb. af og til så de ikke lukker det.

edm...

Fra : Pappa

Dato : 22-09-01 09:35

www.mailme.dk kan du oprette alle de email addresser du vil, og sætte OE
5,5 op til hver enkelt maskine. Venlig Hilsen Pappa

Fra : Mogens Høj

Dato : 23-09-01 22:44

"Ian Matheson" <matheson@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvorledes undgår jeg på den første pc med OE 5.5 henter post fra samtlige
> emailadresser.

En mulig, men dog lidt kluntet, løsning kunne være at sætte oe til at
filtrere mails fra. På den maskine der skal modtage een brugers emails skal
de andres sættes til ikke at blive downloadet (men uden dog at slette dem
fra serveren).

Har ikke lige prøvet det, men jeg mener at det ville være muligt.

Mogens

Fra : Post

Dato : 26-09-01 10:36

rrr

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-09-01 21:07

> [...]
> fra serveren).
>
> Har ikke lige prøvet det, men jeg mener at det ville være muligt.

Hej, det er muligt som Mogens skriver... Det kan Outlook Express godt finde
ud af..
Du skal bare lave et sæt "regler" for hvordan den skal håndtere
emailadresser og hvilke den ikke skal downloade, f.eks. ved at give en regel
der bestemmer hvilken emailandresse der skal downloades fra emailserveren,
eller hvilke den skal ignorere... (tror jeg det hedder..) ;)

Henrik...

Fra : Hans D. Jensen

Dato : 27-09-01 11:29

"Henrik Sørensen" <snurreNO-SPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> der bestemmer hvilken emailandresse der skal downloades fra emailserveren,
> eller hvilke den skal ignorere... (tror jeg det hedder..) ;)

For fuldstændighedens skyld vil jeg blot nævne, at dette IKKE er muligt i
den "store" Outlook, men løsningen som edmundo og Pappa beskriver er vejen
frem.

Hans.