TELE DK ADSL ÆNDRE HASTIGHED
Fra : darth_vader

Dato : 21-09-01 22:47

jeg ville høre om man kan bestille/ændre hastigheden online hos teledk -
feks ligesom hos cybercity
mvh
darth_vader
p.s
altså frem og tilbage?

Fra : Søren Blom

Dato : 22-09-01 00:54

"darth_vader" <hbb@adslhome.dk> skrev
> jeg ville høre om man kan bestille/ændre hastigheden online hos teledk -
> feks ligesom hos cybercity

Ikke pt. Men det skullet komme inden så længe har TDC meldt ud.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : noname

Dato : 19-11-01 17:01

On Sat, 22 Sep 2001 01:54:05 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>"darth_vader" <hbb@adslhome.dk> skrev
>

>Ikke pt. Men det skullet komme inden så længe har TDC meldt ud.

Øhhh. her er hvis noget som ikke helt stemmer

man kan ændre hastighede online på

https://eservice.opasia.dk/eservice/login.jsp

Fra : Steen

Dato : 19-11-01 22:39

det er opasia - dermed NE du kigger på BB er Tele Danmarks og er et andet
produkt