Råd søges ...
Fra : Tulle

Dato : 21-09-01 20:56

Hej Gruppe.

Vi venter vores første barn her d. 25 okt, har prøvet i 8 år inden det
lykkes og på normalvis.

Jeg vil hører om der er nogen af jer som har en mand/kærste som ikke har
haft lyst til jer jo større og rundere I blev ??
Han viser mig masser af kærlighed i hverdagene med når det kommer til sex
siger han nej tak. Jeg er ikke i tvil om at han elsker mig eller at han ikke
glæder sig til barnet.

Hilsen Tulle

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-09-01 21:47

In article <NVMq7.1395$sE.74614@news000.worldonline.dk>,
"Tulle" <tulle@reds.dk> wrote:

> Han viser mig masser af kærlighed i hverdagene med når det kommer til sex
> siger han nej tak. Jeg er ikke i tvil om at han elsker mig eller at han ikke
> glæder sig til barnet.

Når i nu har prøvet i så mange år, så kunne det jo tænkes at han er
bange for at der går noget galt.

Hvad siger han selv er årsagen?

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Britta Larsen

Dato : 21-09-01 21:57

Hej Tulle :)

Hmm har du prøvet at nævne problemet for ham?

Det kan være at han er "bange" for at skade det ufødte barn.....
Samme problem havde min kæreste, indtil vi fik snakket det igennem, og der
efter gik det fint...
kan også være han er bange for at det skal gøre ondt på dig...

Men prøv først og fremmest at snakke om det..
M.v.h.

Britta Larsen

P.s. har selv en lille guldklump på 4 mdr. :)

Fra : Tulle

Dato : 21-09-01 22:24

Hej

Vi har snakket om det, han siger at han synes jeg er usexet, men jeg tror
mere på at han er bange for at skade det ufødte barn, nu hvor det endlig er
lykkes at blive med barn, men jeg ved nu at jeg vil prøve at snakke mere med
ham om det.

Fra : Tomas O.

Dato : 21-09-01 22:31

hej Tulle du skrev:

> [...]
> barn, nu hvor det endlig er lykkes at blive med barn, men jeg
> ved nu at jeg vil prøve at snakke mere med ham om det.

Kom over i dk.snak.seksualitet. Der kører faktisk en tråd med
lige netop det emne Jeg lover vi ikke bider

Jeg synes gravide kvinder er sexede
FUT dk.snak.seksualitet (svar på dette havner i
dss=dk.snak.seksualitet)
--
Hilsen Tomas O.

Fra : Gitte Beyer

Dato : 22-09-01 08:49

Hejsa

> [...]
>lykkes at blive med barn, men jeg ved nu at jeg vil prøve at snakke mere med

Når det nu ikke rigtigt hjælper noget at tale om det, kan du i det
mindste glæde dig over, at dine "trængsler" snart er overstået, der er
jo "kun" en måned til (hvis du da ikke som så mange andre går et par
uger over tiden).
Men når du tror, at problemet måske ligger i angsten for at skade
barnet, kunne du måske foreslå at i dyrker sex på en lidt alternativ
måde, det behøver jo ikke nødvendigvis at ende op med et
"traditionelt" samleje. I kan jo tilfredsstille hinanden på mange
andre måder.
Held og lykke, både med dit/jeres sexliv og med den lille.

MVH
¨Gitte

Fra : Stine

Dato : 26-09-01 20:43

Tulle <tulle@reds.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jcOq7.1406$sE.81138@news000.worldonline.dk...

> [...]
er
> lykkes at blive med barn, men jeg ved nu at jeg vil prøve at snakke mere

Hej Tulle

Jeg havde samme problem med min første mand - regnede også med at alt ville
blive normalt efter fødslen, men han var med til fødslen og kunne
efterfølgende ikke forene sig med tanken om, at der var kommet et barn ud
"der"...

Derfor synes jeg, du måske skal tale med ham om, hvorvidt han skal med til
fødslen.

For god ordens skyld har der ingen problemer været af hverken den ene eller
den anden art med min nye mand :)

Held & lykke med det hele

/Stine

Fra : Yes

Dato : 22-09-01 07:36

Da du snart skal føde, kan I måske vente til bagefter, hvis "problemt" ikke
kan løse på anden vis. Held og lykke med babyen!