Fantastisk print af kat
Fra : Bent Fer

Dato : 21-09-01 20:34

Se mit indlæg på dk.binaer....

mvh Bent Fer & Chili

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-09-01 21:15

Hej Bent

Har lige været inde på binaer, men kunne desværre ikke finde printet. Der
var en hulens masse Harry Potter og Elvis Presley, men ingen kat!!

mvh Eva

Bent Fer <fer@fjernfakse.dk> skrev i en

Fra : Kate

Dato : 22-09-01 00:10

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Har lige været inde på binaer, men kunne desværre ikke finde
> printet. Der var en hulens masse Harry Potter og Elvis Presley, men

Jeps, der er lige iøjeblikket meget Potter.

Hvis jeg har lavet linket rigtigt så burde du kunne klikke på det og
dermed se det fantaske print. Aldrig har jeg set så godt et 3D-print :-
)
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 22-09-01 07:12

Hejsa..

He he.. Sikken dog et flot print !!

Til de, som ikke kan finde det : Det er ved Harry Potter kapitel 14, mellem
fil 24 og 25 !

Knus fra Pia

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-09-01 21:33

Hej Bent

Sådan en printer vil jeg oz ha' *G* Supert billede.

Nus til Chili fra

Joan, Neo & Dixie

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 22-09-01 10:07

jeg vil også se, men en eller anden har postet en masse hobitten og derfor
er indlæget væk

Mvh Tina

Fra : Cindie

Dato : 22-09-01 10:50

vil også se, kan ikke komme ind på binaer.......

mvh Cindie og en glad Pjevs som sover i en meget lille papkasse

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-09-01 11:35

> vil også se, kan ikke komme ind på binaer.......

Hej Cindie

Jeg sender også billedet til dig på mail...

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-09-01 11:34

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sender også billedet til dig på mail...
>
> MVH Grit

Og til mig også måske??? be rigtigt pænt om at du vil gøre det
forhånd tak .. og ønsket om en god weekend Ami

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-09-01 12:04

> Og til mig også måske??? be rigtigt pænt om at du vil gøre det
> forhånd tak .. og ønsket om en god weekend Ami

Selvfølgelig! Jeg har ADSL, så det koster det samme om jeg sender det én
eller sytten gange
Det er på vej...

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-01 16:09

Hej Grit

Må jeg så også tigge om et billede, da jeg ikke kan finde det i binaer!!
På forhånd tusind tak og ha' en super week-end!

mvh Eva

Fra : Cindie

Dato : 22-09-01 12:54

Hej Grit

Mange tak for billedet, den printer er nu fantastisk.

mvh Cindie og Pjevs som sover i vasketøjskurven

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-09-01 10:36

> jeg vil også se, men en eller anden har postet en masse hobitten og derfor
> er indlæget væk

Hej Tina

Jeg kan stadig se billedet. Jeg sender det lige til dig på mail.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/