Bedste harddisk til raid 0???
Fra : Santa Xcaze

Dato : 21-09-01 14:51

Nogen som har erfaringer de vil dele???
Jeg har selv kørt med 75 gxp og var glad for raid performance, men efter at
min raid stripe er blevet smadret for 3 gang gider jeg ikke de diske mere
.... Hvilken disk vil i sige er lige så hurtigt som 75 gxp i raid 0, men
samtidig er mere stabil (har køling på harddiske) ... Eventuelle artikler om
hvordan forskellige harddiske performer i raid 0 modtages med glæde ;)
Jeg er også interesseret i info om hvordan den nye seagate klare sig i raid
0

Santa Xcaze

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-09-01 16:33

"Santa Xcaze" <ji@ji.dk> wrote in message
> [...]
> hvordan forskellige harddiske performer i raid 0 modtages med glæde ;)
> Jeg er også interesseret i info om hvordan den nye seagate klare sig i

Du skriver ikke noget om dit budget men jeg har 4 IBM Ulstrastar og det er
snart 3år siden jeg fik de første 2. Der har aldrig nogensinde været det
mindste knas med dem og de har kørt 24/7 det sidste 1½års tid mere eller
mindre..
Ellers hvis det skal være ide skal de fejl med 75GXP'eren været rettet i
deres 60GXP..

/Dennis

Fra : Santa Xcaze

Dato : 21-09-01 17:34