G.SHDSL
Fra : Steffan Søndermark

Dato : 21-09-01 13:21

Hej Gruppe,

Jeg kan se at Cybercity er begyndt at tilbyde et symmetrisk såkaldt G.SHDSL
løsning på 2 Mbit downstream samt upstream til ca. 2500 kr. + moms, hvilket
må siges at være et billigt alternativ til faste kredsløb.

Nu ligger vi desværre placeret i et område hvor Cybercity ikke kan leverer,
ved nogen om Zillion har planer om at tilbyde en sådan løsning? (de viste
det ikke selv da jeg ringede, faktisk mente de at jeg løj overfor dem...)

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

Er der ellers bemærkninger om teknikken bag (det virker som en _meget_ lille
router til 2 Mbit, eller)?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark

Fra : Gustaf Serve

Dato : 21-09-01 13:41

On Fri, 21 Sep 2001 14:21:14 +0200, "Steffan Søndermark"
<ssf@servage.com> wrote:

>Nu ligger vi desværre placeret i et område hvor Cybercity ikke kan leverer,

Jeg ved at Webpartner har et produkt, hvilket er baseret på SDSL -
mener jeg. Jeg har foriøvrigt fået opfattelsen af, at de ikke er
repræsenteret på særlig mange centraler.

Men du kan jo være heldig.

http://www.webpartner.dk/htdocs/nyheder/fastnet_kampagne.htm

--
Gustaf Serve

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 24-09-01 08:02

It seems Steffan Søndermark wrote:

> [...]
> det ikke selv da jeg ringede, faktisk mente de at jeg løj overfor dem...)

Det er også en sprit ny godkendelse/aftale, så de er undskyldt.

> http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/
>

> Er der ellers bemærkninger om teknikken bag (det virker som en _meget_ lille
> router til 2 Mbit, eller)?

Der skal ikke ret meget router til at håndtere 2Mbit, og faktisk er 828'eren
ikke så lille endda. (fuld IOS)

--
Soeren Schroeder
SysAdm