The Killer Cat... [lang]
Fra : Grit Wessel

Dato : 21-09-01 08:42

Hej gruppe

Jeg troede egentlig at det var hunde, der jagede postbude, ikke katte? Men
måske har jeg bare set for mange tegnefilm?
I hverttilfælde så bliver min dejlige hyggelige fede Phizackerley til en
dræbermaskine, når posten kommer (jeg så selv postbudets sår i går).

Havde det været en hund ville jeg nok have sagt til ejerne, at de måtte
holde hunden inde til posten havde været der, men det hjælper ikke mig, da
Phizackerley *er* inde - han jager gennem brevsprækken!

Postbudet stak sine fingre ind i brevsprækken for at åbne den, for så at
putte brevene ind med den anden hånd... men han blev lidt overrasket da hans
fingre pludselig sad fast i et eller andet. Den stakkels mand hiver
selvfølgelig fingrene til sig, og så bliver han først rigtig overrasket -
for der følger en kattepote med ud... en kattepote med kløerne fast begravet
i hans finger.

Så nu skal vi have opfundet et eller andet vi kan sætte foran brevsprækken
indvendig, så vores postbud ikke bliver ædt hver morgen.... ellers må jeg jo
investere i en postkasse... hmmm, og så måske en flaske vin til postbudet

*Er* det ikke bare skægt at have kat? (var der nogen, der lagde mærke til
ironien?)

MVH Grit

P.S. Fik lige denne i morges:

"Det ene af de fly, der ramte WTC havde flightnumber Q33NY.
Prøv at gøre følgende:
- Gå ind i Word og skriv "Q33NY" med store bogstaver
- Lav stor skriftstørrelse (f.eks. 36)
- Marker det og vælg derefter skrifttypen Wingdings.

Spookie, ikke?"

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Blue & White

Dato : 21-09-01 08:52

Uhadada - stakkels postbud (men måske kan det være en afveksling oven på alle de evindelige hundebid)
Jeg havde en kat en gang, som gjorde noget lignende, men så vidt jeg ved, gik det dog kun ud over brevene (især dem med ruder) - jeg hørte i hvert fald aldrig noget om erstatningskrav
Jeg måtte en gang ringe til det, der dengang hed KTAS, fordi Kasper (som uhyret hed), havde molestreret telefonregningen til ukendelighed (bortset fra logoet). Egentlig ville jeg bare spørge om deres gironummer og hvad jeg skulle skrive i "evt. meddelelser til modtager" på et blankt girokort. Men damen ville hele tiden stille mig om, fordi hun troede, det var telefonen, katten havde ødelagt. Det var åbenbart den mest almindelige type henvendelser med katte indblandet, de fik ....
Jo, det er sjovt at have kat - men nogle gange ikke nær så sjovt som at *være* kat
--
Venlig hilsen, Niels Peter
Russian Blues of Blue & White

Fra : Denise

Dato : 21-09-01 11:24

Hej Grit

> [...]
> - Gå ind i Word og skriv "Q33NY" med store bogstaver
> - Lav stor skriftstørrelse (f.eks. 36)
> - Marker det og vælg derefter skrifttypen Wingdings.

Jeg tror der er en der er gået den anden vej, for Q33NY er ikke et
flightnumber i forbindelse med WTC
ifølge http://www.airdisaster.com/cgi_bin/view_year.cgi?year=2001

Hilsen Denise

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 23-09-01 10:40

Hej Denise.
Tak fordi du fik det afkræftet.
Hilsen Birgitte

<3bab154e$0$221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Kate

Dato : 21-09-01 13:11

> [...]

> brevsprækken indvendig, så vores postbud ikke bliver ædt hver
> morgen.... ellers må jeg jo investere i en postkasse... hmmm, og så

Avs. stakkels postbud. Jeg tror nok at i bliver nødt til at bestikke
den stakkels mand så han ikke nægter at aflevere jeres post.

Heldigt at man _har_ postkasse
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.