dansk foder
Fra : Pia

Dato : 08-01-01 12:17

Af danske produkter har jeg på nettet fundet:

Henne
Paw
Agrosam

Kommentarer eller flere hints?

:Pia

Fra : Jo-Ann

Dato : 08-01-01 16:09

Hej Pia

Så er der Amilet (ved dog ikke om I kun snakker om tørfoder)

Ja, og så er der specifik...det er ikke "rigtig dansk" men det produceres da
i Danmark *S*

Mvh

Jo-Ann

P.S: er lidt i tvivl om "Kronen" er dansk eller måske tysk...

Fra : x Vuf x

Dato : 08-01-01 23:57

Mon, 8 Jan 2001 16:09:10 +0100, Jo-Ann wrote:

> [...]
>i Danmark *S*
>P.S: er lidt i tvivl om "Kronen" er dansk eller måske tysk...

Kronen er tysk.

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de tre *
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : Mari

Dato : 08-01-01 19:48

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3A59A1B0.E1131643@yahoo.com...

Af danske produkter har jeg på nettet fundet:

Er dser nogen der har prøvet Økodog.
http://www.okodog.dk/

Jeg fik en portionspakning med hjem fra en hundeveninde - men det er
jo ikke nok til at bedømme nogetsomhelst. Hun har flere hunde, hvoraf
kun den ene udelukkende får dette foder.
Hunden så vældig sund ud - men det gjorde de andre nu også.

På trods af navnet kan jeg ikke se, at det skulle være økologisk,
hvilket den store pakning heller ikke taler for.

--
Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n