Opdatering
Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 20-09-01 22:55

Hvis I kan lide killingebilleder er min hjemmeside nu blevet opdateret
Såååå smut ind og kig på mine små vidunere

- Mette

-----
Killinger til salg/Kittens for sale
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk
mail: mette@dk.gillian.dk
Tlf. (+45) 7742 9910/ (+45) 5190 7883

Fra : Blue & White

Dato : 21-09-01 08:34

Jamen, hvor er de da kære ....
De voksne er nu heller ikke så ringe endda - det er jo statelige katte, disse skovmisser
--
Venlig hilsen, Niels Peter
Russian Blues of Blue & White

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-09-01 08:50

> Hvis I kan lide killingebilleder er min hjemmeside nu blevet opdateret
> Såååå smut ind og kig på mine små vidunere

Og Bianca er slet ikke grim mere... hun bliver pænere og pænere at se på jo
ældre hun bliver... men hun var godt nok grim, da hun blev født
Jeg synes, at hun ser sød ud nu.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 21-09-01 09:08

> Og Bianca er slet ikke grim mere... hun bliver pænere og pænere at se på
jo
> ældre hun bliver... men hun var godt nok grim, da hun blev født
> Jeg synes, at hun ser sød ud nu.

Hehe, det er bare noget du siger *grin*

- Mette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-01 19:43

d. 21/09/01 10:08 skrev Mette Bjørnstad Rahm på NOSPAMmette@dk-gillian.dk i
artiklen xxCq7.1224$sE.46325@news000.worldonline.dk:

> jo
>
> Hehe, det er bare noget du siger *grin*
>
> - Mette

Altså, hvor er I slemme! Alle killinger er da søde! Faktisk synes jeg det
er herligt med det lille særpræg på næsen - hende her kan man da kende fra
det store flertal )
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 21-09-01 11:58

Hvor er de dog nuser...sikke nogle spradebasser...

Bianca er min favorit...jeg kan slet ikke stå for hendes ansigt (hun er
forhåbentligt solgt ik ?? *GGG*)

/Trine

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 21-09-01 13:24

> Bianca er min favorit...jeg kan slet ikke stå for hendes ansigt (hun er
> forhåbentligt solgt ik ?? *GGG*)

Hihi, neeeej hun er ikke solgt *grin*

I starten troede jeg ikke at nogle ville kunne lide hende, men mange siger
hun er sød (de køber hende bare ikke *lol*) så det er jo dejligt

- Mette

--

-----

Fra : Hedda

Dato : 21-09-01 19:05

Hej Mette

Ih, hvor er de skønne ! Specielt Bob er jeg lidt vild med. Er det for
indiskret at spørge (i dette forum) hvad den lille hanmis koster ?

Vores Chanel er jo lige blevet steraliseret og vi overvejer stærkt at
finde en lillebror til hende. Hendes mor er norsk skovkat, og hendes
far skulle efter sigende også være det. Meeen, det er nu tydeligt, at
der har været en eller anden rundstrikket hankat på missemoren også.
*griner* Hun har en dejlig blød pels, men slet ikke den flotte krave
og totter på ørene.

Vi elsker jo den lille skattemis, men kunne også godt tænke os en han
af "den ægte vare". Det er nok kun et spørgsmål om, hvor længe vi skal
spare op til sådan en flotter mis....

Hilsninger fra Hedda

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 21-09-01 21:05

Hej Hedda ...og liste

Jeg har sendt dig en mail privat

Mange starter med en halv norsk skovkat, og finder så ud af at de skal have
en "ægte"
Og de er bare dejlige Specielt flotte er de jo om vinteren hvor pelsen
virkelig viser sig frem
Men uha...jeg kan jo blive ved med at snakke om hvorfor skovkatten er dejlig
*grin* - det er der nok flere herinde der kan *hehe* så jeg må hellere
slutte nu

Venligst

Mette

--