ICQ.. probs med NetXpress
Fra : MelViS

Dato : 20-09-01 21:50

Hejsa.. Jeg har lige fået NetXpress fra TDC.. men nu kan folk der har ADSL
ikk sende til mig på icq mere ?? hvordan klarer jeg det ??

Det bedste var hvis en gad og hjælpe mig via ICQ ;)

Tak på forhånd.

Dennis

Fra : ClawZ

Dato : 20-09-01 22:42

kig inde på www.turbine.dk/2601 der kan du få hjælp...

Lars Ardahl
-=Aka=- [~^DOS^~]SirEL
www.clandos.dk - Defusing Old Systems

Fra : MelViS

Dato : 20-09-01 23:08

OKey.. den side kendte jeg godt.. men det virker stadig ikke efter jeg har
prøvet den..

Sorry at jeg ik skrev at jeg kendte den.. Min fejl .. ellers tak for hjælpen

Mvh
Dennis

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 21-09-01 08:00

Prøv at gå ind i ICQ preferences, og vælge connections, der finder du et
faneblad der hedder "user", så sætter du en prik i punktet "Not using
Proxy", og derunder skal der være en prik i "use the following TCP listen
port for incoming event"
Så skriver du i feltet "from" 3000 og i feltet "to" 3019, og siger apply, og
genstart ICQ, det hjalp hos mig. Håber så det også kan hjælpe andre.
Jeg kører med NE2 med speedstream 2601.

Venlig Hilsen
Torben