Re:Hvalpefoder - hvor længe?
Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 15:53

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 20:39

Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 20:39

JANNIE SØRENSEN <jannie.s@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e6166.276$Yl4.6129@news.get2net.dk...
> spændende
og

> - hmmm... Det lyder til at jeres hund har fået jer godt opdraget *SSS*

"Griner", så længe det varede var det også sjovt for "hunden".

> En hund skal nok spise når den er sulten, det er ikke det smarteste at
> begynde at "lege maden i den"...

Ja det troede vi også men hun tabte sig faktigsk små 3,5 kg over 9 dage :-/
derfor opsøgte vi dyrlægen som så anbefalede os Ekunuba.
Og vi har ikke "leget med maden siden" "SS"

> Jannie

Mvh Tina