Kode til Magic Draw4.5
Fra : Hanne Murray

Dato : 20-09-01 21:32

Hej Jeg står og mangler en registrering key til Magic Draw 4.5. Mon der er
nogen der kan hjælp mig?
på forhånd tak
Ian

Fra : Kent Friis

Dato : 21-09-01 16:40

Den Thu, 20 Sep 2001 22:32:05 +0200 skrev Hanne Murray:
>Hej Jeg står og mangler en registrering key til Magic Draw 4.5. Mon der er
>nogen der kan hjælp mig?

Prøv at ringe til leverandøren.

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-09-01 17:21

Hanne Murray skrev:

>Hej Jeg står og mangler en registrering key til Magic Draw 4.5. Mon der er
>nogen der kan hjælp mig?

Ja, det er der da. Prøv at finde et firma på nettet der
forhandler programmet. Se evt. i hjælpeteksten dertil.

--
Bertel

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 21-09-01 17:26

Det var dog den mest urelaterede post jeg nogensinde har set
herinde...........hvad regner du med at denne gruppe er til........i hvert
fald ikke spørgsmål om cracking af programmer.

Hilsen Thorkild - dybt forundret

Hanne Murray skriver: