O`Mallley er hjemme igen :-)
Fra : lsaltoft@worldonline~

Dato : 02-01-01 13:49

Hej

Ville bare lige fortælle at jeg har hentet min hund i Glostrup. Våd, sulten
og meget glad for at se nogen han kendte.

Vi har ikke været til dyrlægen endnu, men bortset fra at han er meget træt
og er øm i skroget har han det godt. Han har spist 2 dåser laks og 5 stykker
rugbrød, så appetitten fejler ikke noget

Nethilsner fra Lene & O`Malley

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-01-01 13:41

<lsaltoft@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oYj46.18750$gs1.819191@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Ville bare lige fortælle at jeg har hentet min hund i Glostrup. Våd,
sulten
> og meget glad for at se nogen han kendte.

Glad for at læse denne meddelelse ønskes I et rigtigt godt nyt år - og håber
så at vovse også psykisk har klaret dagene uden meen.

nytårshils fra
Anne-Marie

Fra : John

Dato : 02-01-01 14:18

Hej Lene.

Dejligt at hører .

Kærlige klap til O`Malley.

Nethilsen fra John.

Fra : Lars Stricker

Dato : 02-01-01 14:20

Hej
Herligt !!
Lykken er at miste alt det man har - og så få det igen.
Godt Nytår

mvh
-Lars

Fra : x Vuf x

Dato : 03-01-01 00:13

Tue, 2 Jan 2001 13:49:07 +0100, <lsaltoft@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>og er øm i skroget har han det godt. Han har spist 2 dåser laks og 5 stykker
>rugbrød, så appetitten fejler ikke noget

Ja nu fik jeg sgi tårer i øjnene...
Det var da en rigtig solstrålehistorie.

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de tre *