Godt nytår
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-12-00 07:22

Hej alle sammen

I ønskes alle et godt nytår med tak for rigtig mange gode tråde og rigtig
mange gode diskussioner. Håber at I alle både to- og firbenede får en
fredelig nytårsaften.

Masser af hils fra
Anne-Marie

Fra : Martin Olsen

Dato : 29-12-00 09:33

Herfra skal der også lyde et Godt Nytår til jer alle og ikke mindst de 4
benede, hvor denne tid nok er den mindst spændende for en hund.
Tak for gode råd, diskussioner og gode idéer.
Martin & Rundkørslen ;c)

Fra : x Vuf x

Dato : 29-12-00 17:40

Fri, 29 Dec 2000 09:33:17 +0100, Martin Olsen wrote:
> [...]

>benede, hvor denne tid nok er den mindst spændende for en hund.
>Tak for gode råd, diskussioner og gode idéer.

Ja jeg bli'r alene hjemme hos mine hunde!

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de tre *
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : Martin Olsen

Dato : 29-12-00 18:39

"x Vuf x" <sonpet@***worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ja jeg bli'r alene hjemme hos mine hunde!
>
> --
> Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de tre *
> http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Ditto her! ;c)
Martin & Rundkørslen

Fra : Zirfelt

Dato : 29-12-00 21:49

Hej
>Ja jeg bli'r alene hjemme hos mine hunde!
klip
>Ditto her! ;c)
klip

For mig er det vigtigt at Ham får en god oplevelse på sin første
nytårsaften, så ja vi skal også være alene. Men lad os da alle sende
hinanden en varm tanke lige efter midnat, når de fleste er ude og bruge en
masse krudt (og skramme livet af hundene)

Hilsen Irene og Ham

Fra : x Vuf x

Dato : 30-12-00 00:17

Fri, 29 Dec 2000 21:48:53 +0100, Zirfelt wrote:

> [...]
>hinanden en varm tanke lige efter midnat, når de fleste er ude og bruge en
>masse krudt (og skræmme livet af hundene).

Selvfølgelig skal vi da dét. Og så kan vi stå i vinduet og kikke på alle de
dejlige raketter og tænke på alle de kr., vi har sparet...tihihi

Fra : Zirfelt

Dato : 30-12-00 15:43

Hej Sonja
> Selvfølgelig skal vi da dét. Og så kan vi stå i vinduet og >kikke på alle
de
> dejlige raketter og tænke på alle de kr., vi har >sparet...tihihi
klip

Ja det bliver da til en hel del penge, så mon ikke der bliver til et lille
kødben ekstra?

Godt nytår fra Irene og Ham

Fra : x Vuf x

Dato : 30-12-00 00:17

Fri, 29 Dec 2000 18:38:37 +0100, Martin Olsen wrote:
>"x Vuf x" <sonpet@***worldonline.dk> skrev...

>Ditto her! ;c)

Jamen har du da ingen familie?

Fra : Martin Olsen

Dato : 30-12-00 11:01

>"x Vuf x" <sonpet@***worldonline.dk> skrev
> Jamen har du da ingen familie?

Jo da, men da det er hundens første Nytårsaften her i "republikken
Vigerslev" og efter at have haft gæster det meste af Julen, vil jeg holde en
"fri" aften ;c)
Indtil nu, tyder det dog på at jeg for første gang nogensinde har en hund,
som er FLØJTENDE ligeglad med både Heksehyl & store brag :c) Men man kan jo
aldrig vide........
Dog plejer der altid at dukke nogen op efter kl 24, så helt alene bliver jeg
altså ikke.
Masser af Nytårshundehilsner
Martin & Rundkørslen Laika.

Fra : x Vuf x

Dato : 30-12-00 16:26

Sat, 30 Dec 2000 11:01:09 +0100, Martin Olsen wrote:

> [...]
>som er FLØJTENDE ligeglad med både Heksehyl & store brag :c) Men man kan jo

Tag den nu ikke med ud alligevel. Folk kan være så ondskabsfulde eller
bare fulde, at de smider skyts direkte hen til hunden!

>Dog plejer der altid at dukke nogen op efter kl 24, så helt alene bliver jeg
>altså ikke.

Ja her ude på bøhlandet kommer der nu nok ikke nogen, men mine børn,
der selv har familier, plejer at ringe.

>Masser af Nytårshundehilsner

Ogå herfra da
12 papilloner, 1 kat og
Sonja

Fra : Martin Olsen

Dato : 30-12-00 17:00

Hejsa i 14 ;c)
Du (i) kan være ganske rolig,
en hund hører slet ikke til i gadebilledet på en Nytårsaften hos mig, det
har det ALDRIG gjort, og jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som
absolut skal slæbe deres rædselsslagne hunde med ud, det er mildest talt en
total foragt overfor et levende væsen.
Mener at kunne huske noget med en hund som fik fat i et kanonslag sidste el.
forrige nytårsaften, fuldstændigt sindssygt.
Har da også hertil eftermiddag fået fat i en dejligt okseben til hunden her,
så hun bliver da "overforkælet" i morgen ;c)
Endnu engang ditto herfra

Fra : x Vuf x

Dato : 30-12-00 20:32

Sat, 30 Dec 2000 16:59:51 +0100, Martin Olsen wrote:

>Hejsa i 14 ;c)

Tihihi...

> [...]
>Mener at kunne huske noget med en hund som fik fat i et kanonslag sidste el.
>forrige nytårsaften, fuldstændigt sindssygt.

Pas på hvad hunden kan finde 1. januar!

>Har da også hertil eftermiddag fået fat i en dejligt okseben til hunden her,
>så hun bliver da "overforkælet" i morgen ;c)

Herligt.

Fra : Alex Linaa

Dato : 30-12-00 00:27

Anne-Marie Prange Madsen wrote:

> Hej alle sammen
>
> I ønskes alle et godt nytår med tak for rigtig mange gode tråde og rigtig
> mange gode diskussioner. Håber at I alle både to- og firbenede får en
> fredelig nytårsaften.

Selv godt nytår :)

Min nye Bernhardhvalp gik i haven for et par dage siden, hvor der blev fyret
en raket af i nærheden.
Hunden studsede lidt, men jeg blev ved med at lege med bolden og hunden uden
at reagere på nogen måde, og bingo - den legede videre som om intet var
hændt. I dag var den ude da der kom et rigtigt højt brag, og den værdigede
det knapt et blik.
Hurra for det Enten er hvalpen specielt rolig af natur, eller også
opfattede den at det ikke var farligt når jeg blot legede videre.
Hvad end det var, så får jeg og hunden heldigvis en rolig nytårs aften.

hilsen
Alex

Fra : Martin Olsen

Dato : 30-12-00 11:13

Hej Alex,
håber at det holder ;c)
Min egen nu 1 år gamle X, værdiger hellere ikke hverken heksehyl el. store
brag fra kanonslag el. raketter den mindste opmærksomhed.
Jeg har selv gjort alt, for ikke at lade mig påvirke af store brag(selvom
det kan være MEGET svært!), og selv når vi leger i haven el. er ude og gå
tur, kan de skyde lige så tosset de vil, hun er fløjtende ligeglad(og nix,
hun er ikke døv ;c) )
Så det tyder på at jeg også får en en stille og rolig Nytårsaften, men jeg
bliver nu hjemme alligevel, for man ved jo aldrig........

Masser af Nytårshilsner og en godbid til Bernhard hvalpen herfra
Martin & Rundkørslen
> [...]
> hændt. I dag var den ude da der kom et rigtigt højt brag, og den værdigede
Snip

Fra : John

Dato : 30-12-00 18:36

Hejsa.

Også et rigtig lykkebringende nytår
2001 til alle 2 og 4 benede fra John
og "the king of rundkørsel" aka Basse...