sjove tegninger/billeder søges
Fra : H.M.

Dato : 28-12-00 21:20

Hej !
Er der nogen der har nogle gode adresser på tegninger/billeder af hunde ??

Jeg håber I kan hjælpe

Hanne

Fra : x Vuf x

Dato : 29-12-00 01:26

Thu, 28 Dec 2000 21:20:20 +0100, H.M. wrote:

>Er der nogen der har nogle gode adresser på tegninger/billeder af hunde ??
>Jeg håber I kan hjælpe

Jeg har en hel del, hvis du er interesseret.

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de tre *
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-12-00 01:19

x Vuf x <sonpet@***worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vemn4t8o8voi2skvo24d709f8ve57da3hb@4ax.com...

> Jeg har en hel del, hvis du er interesseret.

Hejsa er det mon nogen jeg også må få glæde af?

Masser af hils fra
Anne-Marie

Fra : makkerlone@my-deja.c~

Dato : 29-12-00 09:43

Hej

Jeg har nogle gif filer, altså hundeanimationer på min hjemmeside, som
I måske kan bruge.

Det er mest agility-animationer, men også andre sjove og flotte filer.

Endvidere vil jeg være glad, hvis nogle kunne tilføje (eller foreslå)
nogle filer til min hjemmeside. Så send mig en mail på
lone.dennis@get2net.dk

Her er min hjemmesideadresse http://hjem.get2net.dk/lones

Hilsen Lone og Makker

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : x Vuf x

Dato : 29-12-00 17:40

Fri, 29 Dec 2000 01:18:40 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>x Vuf x <sonpet@***worldonline.dk> skrev...

>Hejsa er det mon nogen jeg også må få glæde af?

Jo da...Speciel race?

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-12-00 19:30

x Vuf x <sonpet@***worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i2fp4t44r1d0t6du3env4nat1kkj1bg3ck@4ax.com...

> Jo da...Speciel race?

Ja! når det nu skal være tilladt at ønske vil jeg gerne have
gravhund/ruhåret gravhund - for mine hunde skal bruge billederne til kærlig
mobning af deres penneveninde.

Masserafjulehilsfra
Anne-Marie