Sende html-mails med JMail ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 20-09-01 08:52

Jeg anvender JMail til forskellige services på en af mine sites, men jeg kan
desværre kun sende mails i ren tekst, hvilket udelukker anvendelse af farver
o.a.

I manualen for JMail kan jeg ikke se noget om at sende mails i html, så
måske kan det ikke lade sig gøre?

Eller måske skal man anvende en anden ASP-klient til at sende html-mails?
(ASPMail ?)

Er der nogen, der har viden på dette område? Hvilken mailklient skal man
bruge for at kunne sende html-mails?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 20-09-01 09:03

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in message
> I manualen for JMail kan jeg ikke se noget om at sende mails i html, så
> måske kan det ikke lade sig gøre?

Jeg kende ikke JMail så jeg ved ikke om den kan sende html!.

> Eller måske skal man anvende en anden ASP-klient til at sende html-mails?
> (ASPMail ?)

Jeg bruge en der hedder HTMLmailer og det køre bare og er nemt at sætte op
jeg har lige lagt den på min server for jeg kan ikke lige huske hvor jeg har
den fra måske aktiveserverpage.dk

Hent HTMLMailer her http://www.svend-bent.dk/HTMLmailer.exe

Mogens

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-09-01 09:21

> [...]
kan
> desværre kun sende mails i ren tekst, hvilket udelukker anvendelse af

JMail kan sagtens sende i HTML

--
Jakob Andersen
"No matter how great and destructive your problems may seem now, remember,

Fra : Niels Henriksen

Dato : 20-09-01 10:25

> [...]
farver
> o.a.
>
> I manualen for JMail kan jeg ikke se noget om at sende mails i html, så

På Netcoders har jeg fundet følgende link

http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=118&tech_i
d=1

--
Niels Henriksen

Fra : Jakob Munck

Dato : 20-09-01 10:27

Mange tak, det var lige det der var brug for.

v.h.

Jakob Munck